Hva er målet?

:)
Å bli mye mer sterkere og ikke få en "sliten gammel kropp" jeg vil vær sprek for min alder ;)
Kanskje jeg satser på Bodyfitness engang.. Har vært innom bikinifitness :)
 
Driver kun med dans, og det er fordi jeg er utrolig glad i det:-D Det at det er trening er bare en bonus;-) Men har egentlig lyst å drive både med litt styrke og kondis, rett og slett for å bygge opp, formen er ikke der den en gang var:p
 
Jeg er gravid nå, og målet akkurat nå er å vedlikeholde formen gjennom svangerskapet :)

Før jeg ble gravid var det mer eller mindre det samme, har trent på vedlikehold en god stund nå... Ser for meg at jeg sikkert kommer til å være motivert for å legge inn et ekstra gir etter fødselen, og kanskje få ned fettprosenten enda noen hakk samt bygge litt mer muskler ;)
 
Målet var å gå ned 25 kg. Satt meg det målet i februar/mars, og til nå har jeg gått ned 11 kg. Så jeg har 14 kg igjen. Første milepæl nå er å gå ned 5 kg før 15. september.
 
Målet er å ned noen få kg, men det er langt fra viktig. Det viktigste for meg er å stramme opp kroppen :)
 
Målet mitt er ca 15 kilo ned. Startet på 82,1.
MEN et viktig mål er ogs å trene oftere og mer regelmessig. Har en gang i tiden vært i knallform og vil gjerne være der igjen.
 
Back
Topp