Hva er greia med Converse?

Jeg elsker mine converse. Brukes bare i sommerhalvåret da, og med innleggssåle. Passer til min stil og er praktiske på jobb :-)

Jeg har ikke :-)
Men tenåringen min elsker de, å har flere par converse.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånne som vi kalte for "Basket-sko" da jeg var yngre :P Stilige nok, men en smule kalde å gå i nå på vinteren vil jeg tro.

tilhar et par på jobben å trø i hvis eg ska bytta fra støvletter/støvler feks.. men de er helt ok, men får vondt i ryggen av å gå mye i det ...
derimot eeeelsker eg adidas superstar.!
sko som eg har alltid hatt et par av til enhver tid, akkurat nå har eg hvite med røde striper <3

Sålene er veldig flate og harde (som jeg fint kunne ha løst med innleggssåler), men de funker fint som helt vanlige fritidssko.

Har vel bare med "stilen" å gjøre, sammen med klær. Nå er det vel egentlig noen år siden det var veldig in, det er vel egentlig på vei ut igjen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Elsker dem og har brukt dem siden jeg var barn. Så gode 30 år som Converse fan. ;) Og at det bare er en trend vil jeg ikke si. Heller en klassiker! De har jo vært poppis i mange herrens år! Til og med min far på noen og 70 år hadde det da han var ungdom. :D

Har ikke, men har hatt.. fikk bare masse gnagsår av de.. aldri mere converse her i hvertfall..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Converse er geniale sko, min favoritt når jeg var lita og de ble kalt basketsko, og min favoritt nå. Kan brukes til kjole, skjørt, shorts, bukser og tights! Digge sko! :D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg elsker dem, har 7 par (slitte og nye).
Har dem i mange forskjellige farger, alltid noe som passer til enhver anledning (nesten) :)

Har ikke, og kommer ikke til å kjøpe sånne.
Fysio, osteopat, leger osv fraråder bruk av sånne sko da de fører til ødelagte føtter.
SÅ nei takk. Ska tross alt ha beina i orden t e bi gammel og samme med ryggen!

Ååhh converse er verdens beste sko da :) kan lett brukes hele året her :)

Jeg har ikke :-P

Kan ikke skjønne hva som er så godt eller fint med det ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg elsker Converse...liker stilen og synes de passer til det meste :) Dessverre eier jeg ikke et par :p Ryggen blir knekt av å gå med de, så her har Asics gel kayano og Birkenstock sandaler blitt det nye fottøyet til hverdagsbruk ;) Har noen småsko og Havaianas som jeg smetter på hvis jeg skal pynte meg eller ikke gå så langt, men skal teste Converse igjen når jeg er ferdig med gravidtilværelse og har trent meg opp litt ;)

Hadde tidligere. Ikke gode for verken føtter eller rygg. Min erfaring!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har fake ! De er fine :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp