Hva er greia med Converse?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Har fått inntrykk av at alle har et par Converse. Er det noe spesielt med de? Er de gode å gå med?

Falt for et par i butikken, så lurer litt:)

Jeg syns egentlig ikke de er noe gode å gå i, men har en søster som har converse i alle farger. Hun syns de er veldig gode å gå i.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syns de er gode. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Har ett par, men bruker de ikke. Får gnagsår på ene tåa.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg har brukt billig versjonen av de. Syntes de var kjempe gode når de var gått inn. Får fort gnagesår av de.

De er lette og luftige, og når de er gått inn er de gode å gå i. De tar også opp veldig liten plass i en ryggsekk. Perfekte å dra på backpackertur med! :) Elsker converse! <3

Jeg vil ikke ha det! Syns de er greie utseendemessig og sikkert behagelig...men alle har de jo:P

De er greie om sommeren, men siden de er så flate i sålen er det null demping, så de egner seg ikke til å gå MYE i. På vinterstid er det ISKALDT, selv med lester i.

Jeg syns ikke de er noe særlig fine, så jeg kjøper dem ikke.

Jeg synes de er fine og eier to par selv som jeg bruker på vår- og sommerhalvåret, men de er ikke akkurat det beste for rygg og føtter, så de droppes når vi er på storbyferie, for å si det sånn :)

Jeg har ingen par, har heller aldri hatt noen! Mannen har et par som han fikk gratis, vesla har hatt et par "newborn converse" dvs uten såle, og babyen i magen får det samme! Får fort vondt i ryggen av dårlig skotøy derfor har ikke jeg turt å kjøpe til meg selv!

Ikke så fan av sko man må "gå inn".. tror det bare er trend jeg?

Beklager om jeg har misforstått noe, men alle sko blir jo gått inn? Nye sko er sjelden godt, hvis det ikke er tøfler man snakker om. Klart det er forskjell på hvor mye nye sko gnager, det er jo forskjell på kvalitet og passform og alt, men jeg har aldri hatt sko som ikke blir bedre etter å ha blitt gått i en del.

Back
Topp