Hva er godt å drikke?

Jeg har ikke kvalmeproblemet, men at jeg er fryktelig tørst og aldri klarer å slukke tørsten! Jeg veksler av med saftis, nå går det i Friskis! Mener det var jeg og du som skrev litt om det i en annen post om jeg ikke tar feil? :)
Ja, spiser en Friskis per dag, men må helst gjøre det når 1-åringen sover, kan ikke herpe spisevanene hans helt bare fordi mamma er gravid. :joyful:
 
Ja, spiser en Friskis per dag, men må helst gjøre det når 1-åringen sover, kan ikke herpe spisevanene hans helt bare fordi mamma er gravid. :joyful:

det skjønner jeg godt! Her må jeg (bare) gjemme for mannen i huset :laughing001 Han KLARER ikke å vite at noe godt finnes et sted i huset, uten at han bare MÅ forsyne seg!
 
det skjønner jeg godt! Her må jeg (bare) gjemme for mannen i huset :laughing001 Han KLARER ikke å vite at noe godt finnes et sted i huset, uten at han bare MÅ forsyne seg!
Han her kunne prøvd seg på å spise opp noe jeg har lyst på :hilarious::hilarious:
 
Utvannet eplejuice og iskaldt vann er stort sett eneste drikkene jeg ikke blir kvalmere av
 
Hvis man sliter med å få i seg nok væske er det kanskje lurt å spise suppe? Skal prøve meg på tomatsuppe en dag. :)
 
Sliter ikke så mye med kvalme, men mest at jeg føler at jeg alltid er tørst og bare har lyst på ting som er friskt og kaldt. Går mye i fun light iste og epler:p
 
Fant ut at Kuli smaker godt nå, men det blir jo dyrt å drikke flere sånne per dag. Men kanskje noe lignende, saft eller noe? Jeg liker ikke fun light o.l., så vet ikke helt hva jeg skal se etter.
 
Jeg har dilla på sorbet. Særlig lollipop som jeg egentlig syns er for søt. Er mye dårligere til å drikke nå og vann byr meg i mot. Saft som ikke er for sterk og nypete funker bra :)
 
Taffel med Fun Light sin fruktfest og iskald appelsinjuice er det eneste som går ned her når kvalmen står på!
 
Jeg har egentlig vært ekstreeeemt avhengig av Pepsi max - men har heldigvis(!!) mistet heeelt sansen for det i denne graviditeten. Håper det varer.:laughing021
Går mest i farris uten smak, q sjokomelk eller zero saften med ananas smak.
 
Jeg er egentlig lite kvalm, men de få gangene jeg har vært det og ikke hatt lyst på noe, har jeg synes ginger joe sitt alkoholfrie ingefærøl har lindret. Kanskje ikke det sunneste, men tenkte det var bedre enn ingenting.
 
Jeg er så tørst, men så kvalm! Noen ting har jeg fått avsmak for. Noen ting har jeg kjempelyst på (eplejuice), men får vondt i magen av. Noen ting brekker jeg meg av.

Hva drikker du?

- - - x - - - x - - - x - - - x - - -

  • Vann
  • Vann med fruktbiter. F.eks sitron, druer, epler
Melkeprodukter
  • Melk
  • Biola
  • Sjokomelk
Brus
  • Brus
  • Brus uten sukker
Juice
  • Eplejuice
  • Appelsinjuice
  • Frokostjuice
  • Tropisk nektar
Smoothier
Oppskrifter?
Gode mikser?

I know The feeling har endelig funnet noe som funker her!
OH sin saft med Lime og sitron! Nydelig med masse isbiter!
 
Jeg har vært mye dårlig, og føler det hjelper med Farris med sitronsmak. Ellers synes jeg det er godt med grønn te (med sitron) og appelsinjuice. Leste at sitron og juice kan være kvalmelindrende.:angelic:
 
Har gått med noen liter kullsyrevann fra sodastreamer'n disse ukene gitt! Prøvde aloe vera drikke i dag, og det var veldig forfriskende.
 
Rabarbrasaft er godt!

Noen som har en god smoothie oppskrift? Jeg brukte å lage noe som var jordbær, banan, eplejuice og et-eller-annet melkeprodukt, og det var kjempegodt! Men var det noe om at vi skal unngå frosne bær?
 
Jeg er så tørst, men så kvalm! Noen ting har jeg fått avsmak for. Noen ting har jeg kjempelyst på (eplejuice), men får vondt i magen av. Noen ting brekker jeg meg av.

Hva drikker du?

- - - x - - - x - - - x - - - x - - -

  • Vann
  • Vann med fruktbiter. F.eks sitron, druer, epler
Melkeprodukter
  • Melk
  • Biola
  • Sjokomelk
Brus
  • Brus
  • Brus uten sukker
Juice
  • Eplejuice
  • Appelsinjuice
  • Frokostjuice
  • Tropisk nektar
Smoothier
Oppskrifter?
Gode mikser?


Vann med svak saft drikker jeg. Mot kvalme har jeg fått phanergan og de var helt magiske
 
Rabarbrasaft er godt!

Noen som har en god smoothie oppskrift? Jeg brukte å lage noe som var jordbær, banan, eplejuice og et-eller-annet melkeprodukt, og det var kjempegodt! Men var det noe om at vi skal unngå frosne bær?

Jeg bruker spinat, frossen banan (fryser selv), grønt eple, litt selleri, Biola med mango. Det blir grønt, friskt og veldig godt.
 
Vann!
Klarte ikke smaken av vann før... nå er det nesten det eneste jeg drikker.
Appelsinjuice og smoothie er også godt, men føler ikke at det slukker tørsten.
 
Capri Sun går ned. Men merker jeg synes det blir for søtt, sånn egentlig.
 
Back
Topp