Hva er godt å drikke?

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Jeg er så tørst, men så kvalm! Noen ting har jeg fått avsmak for. Noen ting har jeg kjempelyst på (eplejuice), men får vondt i magen av. Noen ting brekker jeg meg av.

Hva drikker du?

- - - x - - - x - - - x - - - x - - -

  • Vann
  • Vann med fruktbiter. F.eks sitron, druer, epler
Melkeprodukter
  • Melk
  • Biola
  • Sjokomelk
Brus
  • Brus
  • Brus uten sukker
Juice
  • Eplejuice
  • Appelsinjuice
  • Frokostjuice
  • Tropisk nektar
Smoothier
Oppskrifter?
Gode mikser?
 
Solbærsirup, iste med fersken og vann - alt må være iskaldt
 
Kuli med appelsin :bag:
 
Jeg er veldig glad i iste til vanlig (så mye at jeg måtte tvinge meg selv til å slutte for noen måneder siden :hilarious:), men forrige graviditet klarte jeg det ikke. Burde kanskje prøve på nytt.
 
Akkurat nå drikker jeg mye melk, saft og brus. Burde nok også drikke mer juice mens jeg ennå kan. Halsbrannen kom for fullt i andre trimester med førstemann, og da er det kun vann jeg klarer å drikke :arghh:
 
Sittonsaft og iskaldt vann
 
Eplejuice stiller utrolig nok kvalmen bittelitt så det går det mye av.. Synd at du får magevondt av det! Ellers lager jeg mye smoothie for å få I meg næring. Utrolig hva man putte i av salat og lignende med et grunnlag med gresk yoghurt og en søt juice :happy:
 
Fryser ned en flaske vann på natten og har isvann hele dagen:happy:
 
Jeg drikker vanligvis mye vann, men nå klarer jeg det ikke. Brekker meg bare tanken på rent vann. Klarer heller ikke kullsyre. Drikker en del utblandet eplejuice. Blander ca halvt om halvt med vann. Føler det roer kvalmen litt. Ellers Funlight med sitronsmak.
 
Jeg har ikke kvalmeproblemet, men at jeg er fryktelig tørst og aldri klarer å slukke tørsten! Jeg veksler av med saftis, nå går det i Friskis! Mener det var jeg og du som skrev litt om det i en annen post om jeg ikke tar feil? :)
 
Back
Topp