Hva er egentlig stilig/fint med dette bildet?

ORIGINAL: Uffda

Forestiller jeg meg at det er en stork som flyr over og holder posen, så likte jeg bildet[:D]

sign [:D]

ORIGINAL: My_

Jeg blir ikke støtt av en sånn tråd, men ble litt satt ut, siden alle skryter sånn av dette bildet hele tiden og synes det er flott.

Hun som tok bildene er på jobb nå, men tror hun kommer innom og kommenterer senere.

Sjekk gjerne ut bloggen hennes for det nyeste bildet hun tok av min nyfødte sønn i helgen

http://ninabakke.blogspot.com/

Ja, DET bildet var nydelig[:D]
Det tror jeg ikke noen kan nekte for[:D][:D]

ORIGINAL: Sha

har sett det før og jeg syns det er helt grusomt[&o]

ser ut som de skal bære den ut i søpla

Jeg likte det kjempegodt!!!!!!!

Men jeg får ikke "søppelsekk" vibber av det. Og sår man det, så skjønner jeg godt man ikke liker det!!!

digger det fortsatt![:)]

Bilde minner meg om "Storken som kommer med barnet". Jeg tror bilde hadde blitt finere om det hadde blitt brukt ett litt tynnere tøy, men var bra bilde nå også.

Men får ikke noen dårlige vibber av bildet. Kunne hatt ett sånn bilde selv på veggen(men da av mitt eget barn).

Nei, ikke helt min type bilder vil jeg si [8|]

ORIGINAL: Gollemor

Har skrevet litt mer i HI.
Var ikke meningen at tråden skulle bli ekkel for barnets mor.

(Men vil gjerne at fotografen forteller litt om bildet).

HAHA.... seriøst? Jeg har svært lite lyst å fortelle deg noe som helst så lite voksent og gjennomtenkt både ditt og andres innlegg er., men svarer gjerne de andre som lurer. Jeg liker forsåvidt både positiv og negative tilbakemeldinger, men det får da være måte på hvor lite voksent det gjøres.

Med det hovedinnlegget ditt tviler jeg sterkt på at det var så gjennomtenkt at både mor og fotograf var her inne...

ORIGINAL: nip

HAHA.... seriøst? Jeg har svært lite lyst å fortelle deg noe som helst så lite voksent og gjennomtenkt både ditt og andres innlegg er., men svarer gjerne de andre som lurer. Jeg liker forsåvidt både positiv og negative tilbakemeldinger, men det får da være måte på hvor lite voksent det gjøres.

Med det hovedinnlegget ditt tviler jeg sterkt på at det var så gjennomtenkt at både mor og fotograf var her inne...

Hadde heller ikke tatt meg bryet med å utdype noe helst.

Snakk om kaste skitt på andres arbeid![>:]
Hadde likt å sett dere stå ansikt til ansikt med en fotogaf og si det som dere sier i denne tråden.

Selv synes jeg bildet er nydelig [:)] Får kun gode føleser av det, ser trygt og varmt ut. Liker komposisjonen, lyset...Flott er det. [:)]
Og det er alltid veldig kjekt å se bilder tatt på en utradisjonell måte, selv om jeg har sett lignende før.

Jeg likte bildet kjempe godt.

Hadde absolutt hatt det bildet på veggen min (av mitt barn selvsagt[:D])

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Hadde likt å sett dere stå ansikt til ansikt med en fotogaf og si det som dere sier i denne tråden.

Selv synes jeg bildet er nydelig [:)] Får kun gode føleser av det, ser trygt og varmt ut. Liker komposisjonen, lyset...Flott er det. [:)]
Og det er alltid veldig kjekt å se bilder tatt på en utradisjonell måte, selv om jeg har sett lignende før.

skjønner at du ikke vil utdype, men samtidig er jo bildet lagt ut offentlig, og må tåle offentlig kritikk også, mener jeg. slik som også all annen kunst kritiseres offentlig. men om du ikke vil si noe om det, så er jo det helt opp til deg:)

Syns det var grusomt, fikk kvelningsfornemmelser av det der...[:'(]

Syns det ser ut som en livmor, pledde som storken har barna i når de flyr dem til de kommende foreldrene.
Syns faktisk det var veldig fint og lyst og symbolsk bilde [;)]

Mange overhysteriske mødre her inne som syns alt er ekkelt å skummelt og tolker ting andreledes liksom [8D]

ORIGINAL: Rugebolla

ORIGINAL: lykkeligemeg

skjønner at du ikke vil utdype, men samtidig er jo bildet lagt ut offentlig, og må tåle offentlig kritikk også, mener jeg. slik som også all annen kunst kritiseres offentlig. men om du ikke vil si noe om det, så er jo det helt opp til deg:)

er forskjell på kritikk og drittslenging vettu

er helt enig. men er også helt bombesikker på at de aller fleste andrfe som offentliggjør kunsten sin på internett også får kritikk på sine ting. det er liksom endel av pakka, synes jeg. men jeg liker fremdeles bildet veldig godt altså.

ORIGINAL: *julilykke*

ORIGINAL: Uffda

Forestiller jeg meg at det er en stork som flyr over og holder posen, så likte jeg bildet[:D]

jeg også! [:D]

[:)]

Jøss..[8|]
Vel, kritikk er du ikke stor på, skjønner jeg.
Trist at du heller vil snakke med de som liker bildet, enn å forklare hva du mener med bildet til de som er kritisk. Du vinner ikke folk på den måten, skjønner du.

Og når det gjelder at både du og barnets mor var her på bv, hvordan i alle dager skulle jeg gjette meg til det? Burde skjønt det var en fare for det, men det har seg slik at det er en svært liten prosentandel av Norges befolkning her.

Sjekket ut konkurransen som en her inne er med i (med et utrolig kult bilde).
Blant konkurrentene fant jeg dette bildet, og jeg synes ikke det var søtt/stilig/fint.. eller noe slikt i det hele tatt[&o]

Kan noen forklare meg?
For jeg får bare "kattunger i søppelsekker-vibber" av det bildet.

http://www.noroff.no/konkurranser/vinn-tur-til-new-york-canon-5d?view=entry&id=2&entryID=95

----------------------
Burde jo regnet med at fotograf og barnets mor var medlem her.
Beklager hvis tråden jeg laget har fornærmet dere.

Til fotografen-
Jeg er ingen fotograf, men jeg ser jo at bildet er bra! Kanskje bittelitt etterligning etter bilder tatt av Anne Geddes og andre kjente fotografer. (Når det er sagt, synes jeg mange av de motivene til Geddes også er litt på kanten).
Det er motivet som forstyrrer meg. Når babyen har kommet til verden, synes jeg det blir feil å portrettere det lukket og innesperret.
Men jeg regner med du tåler kritikk, siden du synes det er kjedelig å ta "vanlige" *gjesp* barneportrett, som du skriver.
Om ikke annet får du sikkert en drøss stemmer etter denne tråden[;)]

Til mammaen- Barnet ditt er sikkert kjempenydelig, og du må ikke bli støtt av det folk skriver her inne.

Å skrive at jeg synes det er kjedelig å ta "vanlige" barnebilder fordi jeg skriver at jeg har tonnevis av dem er en merkelig konklusjon, men hvorfor skal jeg sende inn dem til en kreativ konkurranse. Synes du beveger deg langt over streken med å skrive noe sånn om meg. Jeg digger å ta barnebilder!

Jeg synes det er pinglete å endre hovedinnlegget fordi du ikke tenkte lenger enn at det faktisk er mennesker som både har tatt bilde og er mamma til den skjønne gutten. Og en ting jeg vet godt er at selvom hun er tøff som tørr å være med på litt andre ting enn mange andre så tar vi langt ifra noen sjanser når det gjelder barna våres, den hadde det så trygt og godt, og tror han ville kost seg der om vi hadde han sånn lenger, men det tok ett halvt minutt :P Ikke er det langt ned heller selvom poenget er at det skal se sånn ut :P

Jeg etterligner helst ikke bilder, men får helt klart inspirasjon, jeg kan prøve å herme om kunder ønsker det, her er det helt klart tanker gjort på egenhånd. Anne Geddes sitt bilde har jeg sett i etterkant, men det er mange bilder i samme sjanger.

Hvorfor endre en tråd du sto for bare for litt siden....?

ORIGINAL: Krøllo

Syns det var grusomt, fikk kvelningsfornemmelser av det der...[:'(]

jeg å. motivet vart for ekkelt synes jeg.

Jøss..[8|]
Vel, kritikk er du ikke stor på, skjønner jeg.
Trist at du heller vil snakke med de som liker bildet, enn å forklare hva du mener med bildet til de som er kritisk. Du vinner ikke folk på den måten, skjønner du.

Og når det gjelder at både du og barnets mor var her på bv, hvordan i alle dager skulle jeg gjette meg til det? Burde skjønt det var en fare for det, men det har seg slik at det er en svært liten prosentandel av Norges befolkning her.

Jeg tåler godt kritikk, men barnslige utsagn bryr jeg meg ikke så mye om, har heller ikke noen tanke med å "vinne" folket, folk stemmer om de vil, bryr meg ikke sånn nevneverdig mye om det, bare slang inn et bilde for morro skyld, lei stemmesanking konkurransene, de er bare tull. :)

Du burde stå for det du sa når du faktisk oppdaget at vi var her ;) Også burde du alltid passe på hva du skriver om andre på nett sånn generelt ikke skrive noe du ikke står for om man møter face-to-face :)

Jeg sa ikke at jeg heller vil snakke med de som liker bilde, men de som skriver på en ordentlig måte og ikke "BLÆH" "ÆSJ" "KATTE.... "...

er forskjell på kritikk og drittslenging vettu

er helt enig. men er også helt bombesikker på at de aller fleste andrfe som offentliggjør kunsten sin på internett også får kritikk på sine ting. det er liksom endel av pakka, synes jeg. men jeg liker fremdeles bildet veldig godt altså.

som fotografen selv sa så tålte hun kritikk , men det er som sagt måte på til lavmåls-kritikk man skal ta til seg..

Hadde det vært konstruktiv kritikk hadde jo saken stilt seg anderledes!

er helt helt enig i at det er lavmåls kritikk, men jeg mener bare at når man har lagt degt ut på en offentlig side, så må man rett og slett tåle lavmåls kritikk også, nettopp fordi man  kanskje burde vite at veldig mange er veldig gode på drittslenging, som du kaller det. det ser man jo overalt på nettet. tror kanskje selv jeg ville ha prøvd å heve meg høyt, høyt over det. men ser jo selvsagt poenget ditt og er enig i at mye av kritikken her inne er frekk og freidig drittslenging og ikke konstruktiv i det hele tatt. men mener bare at det er faktgisk sånt man må regne med at skjer likevel, enten man liker det eller ei. synd, men sant desverre.

Back
Topp