Hva er egentlig stilig/fint med dette bildet?

ORIGINAL: Vaffelrøra

ORIGINAL: Miriel

Til dere som har sendt inn bilder. Hvor lang tid tok det fra ere sendte til dere fikk bekreftelsesmailen?

Jeg synes forresten det er et fint bilde.

Jeg sendte inn tegningen min nå, og fikk mailen med en gang.

Skjekk søppelposten din. Skrev du rett mailadresse?
Hmmmmm, har enda ikke kommet. Sendte inn for over en time siden [X(]

ORIGINAL: Uffda

Forestiller jeg meg at det er en stork som flyr over og holder posen, så likte jeg bildet[:D]

Til dere som har sendt inn bilder. Hvor lang tid tok det fra ere sendte til dere fikk bekreftelsesmailen?

Jeg synes forresten det er et fint bilde.

Jeg sendte inn tegningen min nå, og fikk mailen med en gang.

Skjekk søppelposten din. Skrev du rett mailadresse?
Hmmmmm, har enda ikke kommet. Sendte inn for over en time siden [X(]

Har sjekket spam, ikke der. Mailadressa er rett. Mulig jeg sendte inn feil størrelse. Prøver på nytt.[:)]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

ORIGINAL: Tøsa

Synes ikke det var gruuUuuUuUuuusomt og alt det der, men synes heller ikke det var bra. 

Det ligner jo ikke på en søppelsekk akkurat! I mine øyne er de svarte...
Likte bildet jeg! [:)]

ORIGINAL: Helene Burugle

Ja, ser ut som noen skal ta ut søpla ja..

[X(]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: lykkeligemeg

men jeg lurer på en ting, må kunst nødt til å gi gode vibber for å være bra? sier ikke at noen har sagt det altså. men bare lurer på hva man mener om dette. det er mye grotesk kunst ute og går. men etter å ha sett dette bildet flere ganger får jeg ikke dårlige vibber lengre jeg da, til opplysning:)

når det er babyer involvert... ja.

budskapet trenger jo ikke være dårlig for bebisene fordet da. mener ejg da.

Sikkert hyggelig for fotografen og mamman til denne babyen (som forøvrig allerede har skrevet i denne tråden) å lese disse flotte kommentarene deres... "Grusomt", "Creepy", "ekkelt"...

[8|]

ORIGINAL: *nr3imagen*

Sikkert hyggelig for fotografen og mamman til denne babyen (som forøvrig allerede har skrevet i denne tråden) å lese disse flotte kommentarene deres... "Grusomt", "Creepy", "ekkelt"...

[8|]
tenkte jeg å[:-][:-]

ORIGINAL: Betty Poop

Hva som egentlig er stilig/fint med bildet? Jeg personlig liker lyset, komposisjonen og motivet. I motsetning til de fleste her får jeg følelsen av at den lille ligger trygt der inne.

Jeg syntes også bilde var fint !
Det ser trygt, varm og godt ut. Skal jo forestille et barn inne i lovmoren. Syntes det var vakkert og et naturlig bilde !

ORIGINAL: Baby~K~

ekle vibber ja [X(]

Det er mange meninger, og når jeg blir spurt hva jeg mener om bildet sier jeg hva jeg mener.
At fotografen redigerer et bilde, og noen ikke liker det...,det må fotografen respektere.
Det samme må mamman te ungen, babyen er nydelig, selfølgelig, men måten bildet er redigert på
likte jeg ikke. At mamman likte det, er bra...,er jo for foreldrene bildet er laget.
At andre synes det er nydelig, viser bare at det er forskjeller....Og viser at fotografen har sine tilhengere også.
Sånn skal det være, forskjellige meninger farger verden[:)]

Synes det er fint lyssatt, god komp osv. Men er litt usikker på pose følelsen. Får masse publisitet her nå da :)

Lurte på en ting. Hvordan får man lagt inn bildet i signaturen? Prøvde her nå men ser ikke ut som det virket.

ORIGINAL: {Thirteen}

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Jeg likte IKKE det bildet[&:]

Ikke jeg heller[:o]

ORIGINAL: Sha

har sett det før og jeg syns det er helt grusomt[&o]

ser ut som de skal bære den ut i søpla

Synes det var fint. Tenker at posen symboliserer fostersekken inni magen. Trygt og godt.

Har skrevet litt mer i HI.
Var ikke meningen at tråden skulle bli ekkel for barnets mor.

(Men vil gjerne at fotografen forteller litt om bildet).

Jeg blir ikke støtt av en sånn tråd, men ble litt satt ut, siden alle skryter sånn av dette bildet hele tiden og synes det er flott.

Hun som tok bildene er på jobb nå, men tror hun kommer innom og kommenterer senere.

Sjekk gjerne ut bloggen hennes for det nyeste bildet hun tok av min nyfødte sønn i helgen

http://ninabakke.blogspot.com/

Back
Topp