Hva er du ekstra kjesken på for tiden?

Er inne i en "god" periode uten ekstrem dilla. Håper det holder, det er helt grusomt å bare "måtte" ha noe.
 
Jeg var higen etter beef jerky før jeg fant ut det sannsynligvis er i samme kategori som spekemat :/ litt nervøs nå, men på produsenten sin side står det at det er stekt og derfor ikke farlig for gravide..men holder meg unna.
Og jeg som er så glad i spekemat og gode oster, he he.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bris med sitronsmak eller sitronvann. Eller ingenting jeg må ha... Men glad i frukt av alle slag.
 
Jeg har heldigvis bare lyst på hjemmebakte knekkebrød med leverpostei. :)
Potetgull, ostepop og smågodt f.eks (som jeg elsker) frister ikke i det hele tatt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Salt lakris og iste (Nestea peach)! Samboer kom hjem med vanlig lakris igår. Stakkars måtte en ny tur på butikken for å kjøpe salt lakris til meg :)
 
Igår våknet jeg tidlig, fordi jeg hadde såå lyst på laks! Og cocopops! Haha :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, også spiste jeg 5 lollipoper her om dagen :p på en halvtime


Sent from my iPad using BV Forum
 
Klarer ikke slutte å tenke på baguett med eggesalat fra laBaguette :eek: tror det må bli dagens middag! :)
 
Nå har jeg bare umåtelig lyst på hjemmelaga saftig sjokoladekake... eller kokosboller.. :/ virkelig ikke bra dette sjokolade suget.. har ikke spist no særlig sjokolade på 3 år.... før jeg ble gravid.. :p
 
Jeg drømte om tyrkisk pepper drops i natt... måttr bare innom butikken imorges !! Mmm;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Fikk så lyst på boller. Så i dag har jeg baka.. både boller og skolebrød. Farlig godt!! Er jo snart fastelavn!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Klarer ikke slutte å tenke på baguett med eggesalat fra laBaguette :eek: tror det må bli dagens middag! :)
Åhh.. det er godt! Spiste det sist jeg var innom laBaguette.. Så synd at det er så langt unna.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, også spiste jeg 5 lollipoper her om dagen :p på en halvtime


Sent from my iPad using BV Forum

Og DER fikk jeg akutt lyst på lollipop!! Burde ikke lese slike tråder :p Får friste mannen til å kjøpe.
 
Og DER fikk jeg akutt lyst på lollipop!! Burde ikke lese slike tråder :p Får friste mannen til å kjøpe.
Det tenkte jeg også ista, leste fra starten, og der var det mye jeg plutselig fikk lyst på ja! :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
ALT! Utenom Grandiosa
Når du over her nevnte waldorfsalat tror jeg faktisk at det blir en kalkunmiddag her i huset til dagen mannen kommer hjem fra Nordsjøen igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp