Hva er du ekstra kjesken på for tiden?

Kick lakrisstang m sitron.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Nei ingen spesielle "må ha" ting.. Hadde ikke det med de to andre heller, skulle gjerne kjent trangen en dag... Klarer ikke forestille meg følelsen..hehe :D
 
ikke enda... kommer vel... :)
 
De trekanta saftisene. Lolly ett eller aent :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Røde plommer. Takk til Rema som har dem i sortimentet sitt :)
 
Frukt salat med vanilje kesam.. nom-nom :D
 
Oboy og ting med sitronsmak. Og sjokolade med alt mulig inni, sånn som topris, kokoskubbe, smil, og Quality Street.

Og middag med ris eller poteter eller pasta. og jeg kan IKKE lage mat, da blir jeg bare kvalm :p
 
Har ikke kjent den følelsen så langt, hadde ikke noe spesielt sist gang heller..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått dilla på røde plommer og røde druer :) mmm!! ;)
 
Paprika, kvikk lunsj og eplejuice.

Sist fekk eg heilt dilla på frisk koriander, røykelaks og pepsi max.
 
Jeg og lurer på hvordsn den følelsen er. Merker ikke att jeg må ha noe nå og heller ikke merka noe de andre svangerskapene

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app
 
Kvar gang eg gjekk forbi frukt/grøntavdelinga på butikken, nappa eg omtrent ubevisst med meg et korianderblad. Så tok eg meg sjølv i å gå omvegar for å kunne passere korianderplanten. Til slutt enda eg opp med å ha en ståande på salongbordet:p

Hadde dilla på waldorfsalat med valnøtter også. Kjøpte to tre pakkar kvar gang eg handla. Det gikk bra heilt til den dagen eg kom heim med potetsalat.. Stod illsint på kjøkkenet med tårer i augene. Dagen var heilt ødelagt :rolleyes::confused:
 
Last edited:
Back
Topp