Hva er drømmejobben din?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Er det jobben du har endt opp med? Eller er drømmen noe helt annet enn det du jobber med idag?
 
Drømmen er vel å ha nok penger til å ikke måtte jobbe for dem. Da ville jeg brukt mye tid med familien, og jobbet frivillig for Caring homes village ❤️
 
Fagarbeider i barnehage er drømmejobben.
Jobber som barnehagelærer :bag:
 
Drømmejobben hadde vært å leve av interiørstyling eller makeup/styling. Eller jobbe som advokat. Eller veterinær. Eller genetiker. Eller...

Altså. Jeg har lyst til så mye! Jeg er fornøyd med yrket mitt på mange måter, men kunne også ønske jeg turte å gutse mer og hoppe i noe helt annet innimellom. Det finnes jo så mye spennende å holde på med!
 
Jeg er veldig fornøyd med jobben min, men skulle gjerne brukt mer tid på å skrive, brukt språk jeg kan og lært flere, hatt mer tid med familien og mer ansvar :p
 
Jeg har, for meg ATM, drømmejobben :D jeg har jobbet i hotellbransjen siden jeg var 13, og er nå kurs & konferansesjef. Digger jobben min, den er amazing :D vi er store nok til at vi har mange kule eventer :D jeg digger hotellbransjen, og ser for meg at jeg kommer til å sove med noe sånt til jeg blir pensjonist ;)
 
Jeg er operasjonssykepleier, og jeg elsker jobben min:). Variert, spennende, teknologisk, personlig, teamfokusert, livreddende og veldig viktig:Heartbigred
 
Min drømmejobb er innen astronomi. Fy søren så spennende.
 
Føler jeg har drømmejobben(lærer) så lenge jeg blir satt til å jobbe på de trinnene jeg ønsker og med fag som engasjerer meg. Som gjør at jeg får være kreativ.
Utrolig frustrerende å være brennende engasjert i k&h også settes et annet menneske til å være lærer i det faget, også dreper de skapergleden med bare «tegn, klipp, lim»...
 
Føler jeg har drømmejobben(lærer) så lenge jeg blir satt til å jobbe på de trinnene jeg ønsker og med fag som engasjerer meg. Som gjør at jeg får være kreativ.