Hva er drømmejobben din?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Er det jobben du har endt opp med? Eller er drømmen noe helt annet enn det du jobber med idag?
 
Drømmen er vel å ha nok penger til å ikke måtte jobbe for dem. Da ville jeg brukt mye tid med familien, og jobbet frivillig for Caring homes village ❤️
 
Fagarbeider i barnehage er drømmejobben.
Jobber som barnehagelærer :bag:
 
Drømmejobben hadde vært å leve av interiørstyling eller makeup/styling. Eller jobbe som advokat. Eller veterinær. Eller genetiker. Eller...

Altså. Jeg har lyst til så mye! Jeg er fornøyd med yrket mitt på mange måter, men kunne også ønske jeg turte å gutse mer og hoppe i noe helt annet innimellom. Det finnes jo så mye spennende å holde på med!
 
Jeg er veldig fornøyd med jobben min, men skulle gjerne brukt mer tid på å skrive, brukt språk jeg kan og lært flere, hatt mer tid med familien og mer ansvar :p
 
Jeg har, for meg ATM, drømmejobben :D jeg har jobbet i hotellbransjen siden jeg var 13, og er nå kurs & konferansesjef. Digger jobben min, den er amazing :D vi er store nok til at vi har mange kule eventer :D jeg digger hotellbransjen, og ser for meg at jeg kommer til å sove med noe sånt til jeg blir pensjonist ;)
 
Jeg er operasjonssykepleier, og jeg elsker jobben min:). Variert, spennende, teknologisk, personlig, teamfokusert, livreddende og veldig viktig:Heartbigred
 
Min drømmejobb er innen astronomi. Fy søren så spennende.
 
Føler jeg har drømmejobben(lærer) så lenge jeg blir satt til å jobbe på de trinnene jeg ønsker og med fag som engasjerer meg. Som gjør at jeg får være kreativ.
Utrolig frustrerende å være brennende engasjert i k&h også settes et annet menneske til å være lærer i det faget, også dreper de skapergleden med bare «tegn, klipp, lim»...
 
Føler jeg har drømmejobben(lærer) så lenge jeg blir satt til å jobbe på de trinnene jeg ønsker og med fag som engasjerer meg. Som gjør at jeg får være kreativ.
Utrolig frustrerende å være brennende engasjert i k&h også settes et annet menneske til å være lærer i det faget, også dreper de skapergleden med bare «tegn, klipp, lim»...

Du høres ut som en flott lærer! Det du sier er kjempe viktig :)
 
Jeg tror den ultimate drømmejobben måtte være å jobbe i en dyrepark. En sånn som ikke var all about business, men som faktisk hjelper dyrene. Så kunne jeg gått rundt der og klappet løver, klemt på tigere og kost litt med pandaer, koalaer, ulver og alle de andre. :oops::love7
 
Hmm, litt usikker på akuratt drømmejobb o form av «yrke/bedrift etc»

Jeg er veldig fornøyd med den jobben jeg har, men savner veldig mer fleksibilitet i enkelte ting.

Feks har drømmejobben min- fleksitid og eller mulighet for hjemmekontor. Kunne også kanskje tenke meg endel mer variasjon av oppgaver og så elsker jeg å jobbe med prosjekt/utvikling:)
 
Politi! Eneste jeg egentlig har hatt lyst til. Men var for skolelei siste året og hjemmekjær så kom aldri i gang. Nå er det mann, barn og hus så det får bli i mitt neste liv
 
Det har alltid vært hotellsjef som er drømmeyrket mitt. Det er langt utenfor rekkevidde så jeg vet det ikke komme til å skje. ...
 
Interiør og styling av noe slag.. det beste hadde vært å vinne jackpoten, slutta i dagens jobb tvert, og bare nyte livet litt.. også etterhvert hatt en 20% stilling et eller annet sted:D
 
Drømmejobben hadde vært noe som ga meg utvikling og mestring, tjente dritbra, fast arbeidstid (med liten sjanse for overtid), ingen helgejobbing, bare blide og fornøyde kunder, bare blide og fornøyde kolleger - tror jeg hadde måttet lete lenge :p
Er greit fornøyd med nåværende jobb, men hadde nok valgt noe annet om noen spolet tiden tilbake.
 
Drømmejobben er bibliotekar.
Men er visst ekstremt vanskelig og få utdanning og jobb.
Men kunne og godt jobbet i bokbutikk.. trives sånn sett i butikkyrket. Er det jeg er i nå,bare i litt annen type butikk
 
Jeg tror den ultimate drømmejobben måtte være å jobbe i en dyrepark. En sånn som ikke var all about business, men som faktisk hjelper dyrene. Så kunne jeg gått rundt der og klappet løver, klemt på tigere og kost litt med pandaer, koalaer, ulver og alle de andre. :oops::love7
En dyrepark som hjelper dyrene og samtidig klappe løvet og klemme på tigere og i det hele tatt slike ting som slett ikke er aktuelt at et dyr som lever sånn det burde skulle kunne utsettes for? (det er villdyr!!!)

Nei. Langt heller business enn et sted hvor du kan klemme tigere kjenner jeg!
 
Back
Topp