Hva er ditt prosjekt....

Har altfor mange prosjekter, tror det er grunnen til heklepausen[8D]
Jeg tar det som det kommer[:)]

så mye bra!!
Selv er jeg akkurat ferdig med en mariusbody til utfordringsbloggen,
og ellers har jeg en haug av UFO'er [&:][&:] slik som:
-Tøfler til meg selv
-Tunika til niesen min
-genser til meg selv
-9 luer til Røde Kors
-1 par babybooties
-kjørepose til gullet

og dette er kun påbegynte prosjekter [&:][&:]

holder på med en genser til T.. str 6 år - så har jeg litt god tid [8D]
Fant oppskrift på europris faktisk [:)]

En vest fra Drops
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=20&lang=no

og en monsterbukse som jeg ga opp fordi T røyk tråden.. [8D]

Jeg er akkurat ferdig med en sånn pose eller hva det heter... Ble så inspirert av alt det flotte dere lager her inne!

Før det lærte jeg meg å strikke, så jeg strikka ei bukse

Og før det hekla jeg et teppe... Skulle egentlig bli til det prosjektet om hun som mistet barnet sitt og satte i gang strikke/ hekle kamanje til prematur-avdelingen på sykehuset, men så ble det alt for stort så jeg måtte lage et mindre til prosjektet...

Akkurat nå holder jeg på med å hekle skjørt og vest til bamse/dukke. Er også nesten ferdig med en liten duk jeg har heklet. Neste hekleprosjekt jeg skal begynne på er kjole til gullet mitt fra garnstudio. Må også få laget et bryllupskort og et bursdagskort til mann (60 år).

Av syprosjekter har jeg kjøpt inn stoff for å lage kjole til gullet og skjørt til meg. Skal også lage en liten pose jeg kan ha med hekletøyet i.

Og så skal jeg lære meg å strikke...

Akurat nå holder jeg på med Mavir (???) sin Majusvest.

Ellers er det ullbukse, mariuslue og hekla kluter på to do lista mi.

Akkurat nå holder jeg på med:
* strikket veske i Eskimo (som skal toves) + hekler roser til å ha på den
* strikket vinveske i sandnes fritidsgarn som også skal toves og få heklet rose på seg
* siste rest på et skjerf i Eskimo i perlestrikk
* støvelsokker til mannen i Big fabel
* heklet veske til HTC-tlf. jeg skal kjøpe meg

Ellers har jeg planer om å gjøre dette utover våren:
* strikket vest i Eskimo til meg selv (boleromodell)
* strikket heldress til mini i Eskimo (til bruk fra høsten av)
* strikkete tøfler til hele familien i Eskimo (skal toves og males med anti-skli)
* heklede gryteunderlag i bomull (lille spiser opp de vi har i kork, så tipper heklet er mer holdbart!)

Ny her inne på hobbyforumet - tilhører januar2010 [;)]

Jeg skal begynne på en slik idag : (ikke jeg som har laget denne dressen , eneste bilde jeg fant på google)

I brun og rosa , oppskriften er ifra viking garn  [:)]

Jeg strikker denne jakken i størrelse 2-3 år, og så holder jeg på med et selbuinspirert sett til 17 mai til sønnen min. Settet består av nikkers, vest, strømper, votter og hatt. Dette fannt jeg ikke bilder av på nett, men skal vise dere når jeg blir ferdig [:)]

Så mange flittige håndarbeidere her. [:)]

Jeg har blitt bitt av bassillen med booties. Så har laga et prøvepar til neste babyn min. De er røde, så kjekt om det blir jente. Hvis ikke så får sikkert noen andre jente en gang.
Så har 3 par booties som skal lages, bare jeg finner ut fotlengden på 6 mnd baby.
Også har jeg laga toddler boots til snuppa mi. Bare få hekla nr 2 og stryki på antiskli under.

På strikkefronten holder jeg på med en tunika til snuppa.

ORIGINAL: Curlyyysue

ORIGINAL: *cupcake*

Jeg skal begynne på en slik idag : (ikke jeg som har laget denne dressen , eneste bilde jeg fant på google)

I brun og rosa , oppskriften er ifra viking garn  [:)]

Åh du minnte meg jo på at jeg er midt i en sånn en, har en fot færdig. kanskje på tide å sette igang med fot nr.2 ! :p

Hehe  [:)] , du får begynne på den andre foten da vet du [:D].

Altfor mye...

Pusser opp rommet til eldstemann(ja, det er hobby, for jeg maler litt i huset hele tiden[;)])
Hekler baby booties
Skal lage slikt bjørke hjerte, sikkert flere!!
Pusser opp skapdører som skal tapetseres
Syr gardiner
Syr puter til utemøbler
Strikker bukse til eldstemann

Ja,ja..det får holde!!For hver gang erprosjekt er ferdig har jeg to nye på gang!!!MORO[:D]

Holder på med:
- festdrakt til gutt
- Shorts på bestilling
- 2 fleecekjoler
- toalettmappe
- hekle oppvaskklut
- selebukse til pjokken

To do:
- først og fremst noen bestillinger
- festdrakt til jente
- pengepunger
- toalettmappe
- kjole til meg selv
- osv osv osv

To do lista mi er så lang at jeg nok aldri vil komme gjennom den. Kommer alltid på noe nytt jeg bare må prøve først[8D][8D]

Har akkurat avsluttet ett par med baby booties i lilla
Så holder eg på med en sak til meg sjøl,men den tar litt tid så må lage litt annet innimellom[8D]
Denne er altså til meg sjøl:

Hekla siste maske i et par votter til mi søster tidligere i dag[:)] Men har en drøss med ufo`er slengende[&o]
Den jeg nok gjør ferdig først er en puff jeg har hekla som bare må fylles med ett eller anna (???) så tettes igjen. Har en genser jeg strikker på til vesla og endel småprosjekter som venter[:)] Har noe å henge fingrene i hver kveld i laaange stunder fremover[;)]

Jeg er nettopp ferdig med et Mor Signe babyteppe som skal være barselgave til et vennepar som får en jente i april. Holder på med et vognteppe til meg selv, og tovete votter til kjæresten til min bror. [:D]

Jeg har planer om å strikke en dress eller noe sånt i barselgave til et vennepar som får en gutt i mai, og en hemmelighet til et vennepar som får en jente i august. Vil ikke si hva det er, for hun er på bv [8D][8D] I tillegg har jeg kjemeplyst å lage monsterbukse i 2-årsgave til min nevø [:)]

ORIGINAL: AnHe

Jeg strikker denne jakken i størrelse 2-3 år, og så holder jeg på med et selbuinspirert sett til 17 mai til sønnen min. Settet består av nikkers, vest, strømper, votter og hatt. Dette fannt jeg ikke bilder av på nett, men skal vise dere når jeg blir ferdig [:)]

SÅ kos den jakka var da du - hvor har du fått tak i oppskrift på den??

Back
Topp