Hva er ditt prosjekt....

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hva holder du på med for tiden? Hva har du i tankene som du har lyst til å lage?

Få se bilder da!![:D]

Jeg holder på med en høstvest fra pickles  http://www.pickles.no/hstvest-til-fest/
og en lue til mini som jeg har strikket navnet hans på men jeg får ikke til de forbaskade bokstavene[:@] Så tror den blir lagt i haugen med "ting som aldri kommer til å bli ferdig"[8D]

Jeg har MASSE på to do lista mi!
Holder på med en kjøkkenklut. Men dukker opp så mye her hjemme med lillemann som ikke er i form så kommer liksom ikke lengre.

Og så skal jeg strikke hentesett til nevøen min som er venta i sommer. Tenker jeg starter snart slik at jeg har god tid i tilfelle det er noe jeg står fast på og trenger hjelp til.

Og så har jeg en del syprosjekter på lista.

Akkurat ferdig med den Marius-lue til lillegull idag [:D]

Nå har 3åringen bestilt lue med traktor [:D]

Nå er jeg snart ferdig med ett hemmelig prosjekt [;)]
og etter det er planen ett par tovede tøfler, lipsyl holdere (inspirert ja [:D]) og noen kurver [:D]

jeg har fortsatt senebetennelse, men har MASSE på to do listen min!!

*baby booties
*toddler booties
*bekkis altfor store hals
*iPhone etui
*juletrepynt
*kronepannebånd
*bekkis baggielue

etc etc

Holder på å strikke Mariusvest til mannen, hjelmlue og babyteppe til mageboeren også hekler jeg Thomastog til guttungen. På planen videre har jeg div små heklerier, et par hjelmluer, babybooties og noen flere strikkede bodyer.

Nettopp ferdig med kjole til snuppa.
Og så skal jeg hekle jakke i samme stil, men den skal jeg faktisk ta på frihånd. Såeh.. [8D]
Og så skal jeg hekle 25 små rosa hjerter til Jeanie (skal kjøpe garn etterpå og kose meg med hjertene i kveld), og så skal jeg hekle Thomastog til Mamla sin gutt! [:D]
Nettopp ferdig med to tepper til babydukkene til snuppa, gjenstår bare siste kanten på det rosa.
Og så skal jeg hekle to store tepper. Det ene skal min kjære stemor få i bursdagsgave, det andre er jeg usikker på hva jeg skal med, men det var så fint, så jeg må bare.. [8D]

Jeg holder på med en djevellue (mangler "bare" montering), en sparkebukse (mangler montering) og en omslagsjakke. Holder på med masse andre ting også men det er disse som er fremst i køen akkurat nå [;)]

Holder på med :
*monsterbukse til en liten jente jeg er gudmor til
*lue til en venninne
*bekkis små hekla kurver
*hekla muffins
*smetteskjerf til mini

[:D][:D][:D]

et lite oldemorteppe til lillegutt som er ventet i mai[:D] ellers så må jeg snart begynne på en barselgave til en venninde som skal ha barn i april[;)]

ORIGINAL: gull nr2*2011

Holder på med en tunika til min gudatter[:)]
sånn en var det jeg ville strikke til dattra mi ..hvor finner jeg mønster?

Jeg er snart ferdig med en liten bomullskjole til snuppa i magen.
Har også planer om å sy snurreskjørt i bursdagsgave til ei lita frøken, og en liten kjole i barselgave til ei jente som ble født i går.
Ellers så er det stadig noen kort som skal lages - og masse ting jeg kunne tenkt meg å sydd eller strikket :)

ORIGINAL: Pijah

Nettopp ferdig med kjole til snuppa.
Og så skal jeg hekle jakke i samme stil, men den skal jeg faktisk ta på frihånd. Såeh.. [8D]
Og så skal jeg hekle 25 små rosa hjerter til Jeanie (skal kjøpe garn etterpå og kose meg med hjertene i kveld), og så skal jeg hekle Thomastog til Mamla sin gutt! [:D]
Nettopp ferdig med to tepper til babydukkene til snuppa, gjenstår bare siste kanten på det rosa.
Og så skal jeg hekle to store tepper. Det ene skal min kjære stemor få i bursdagsgave, det andre er jeg usikker på hva jeg skal med, men det var så fint, så jeg må bare.. [8D]

Oppskrift?! Gjerne på pm!
Klem

Holder på med 2 lappetepper, babybooties, halser, kjole, også har jeg et babykort på bestilling.

Ikke så veldig overraskende[8D] Bestemorruter[:D]

Det er mitt prosjekt.. kan det ikke.. men vil så gjerne lære..

Nå har mamma sittet oppe og laget en.. også skal hun lage en til.. sammen med meg.. vise meg[:)]

ORIGINAL: EnToTre

ORIGINAL: gull nr2*2011

Holder på med en tunika til min gudatter[:)]
sånn en var det jeg ville strikke til dattra mi ..hvor finner jeg mønster?

Mønstre er fra Sandnes Garn- Til fjels 0913[:)]

holder på å lære meg å strikke jeg, så lager selbuvotter!

skal begynne på spissen øverst nå, må google å se hvordan jeg feller av masker [8D] har ingen anelse!

ORIGINAL: Frk. Vaskepott

strikker denne jente bunaden i gave

oi, den blir nok mottakeren glad for!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

holder på å lære meg å strikke jeg, så lager selbuvotter!

skal begynne på spissen øverst nå, må google å se hvordan jeg feller av masker [8D] har ingen anelse!

åhhh, det der blir jo kjempefiiiint!!!! NYDELIGE farger[:D]

Back
Topp