Hva er ditt hcg nivå?

Bkno5916672

Andre møte med forumet
Hei:)

Jeg hadde 3040 i går når 5+5. Har du målt ditt? Forstått at min er lav og nå er jeg helt fra meg for å miste.. Er 9ivf og første positive test.

Ingen aning :-P men vet jeg hadde lavt ved første mann, fikk ikke positiv test da før d som viste seg å vær uke 6 da, testet annen hver dag fra mistanken kom :-P

Jeg har ikke testet siden 4+2, da var det på 162, økt fra 61 på 4+0 og ingenting å bekymre seg for i følge spl.

Da har jeg fått bekreftet at det er begynnende SA. Hcg var bare steget til 3970, så legen sa jeg vil begynne å blø om kort tid, om ikke settes det i gang.

Så utrolig vondt etter 5års prøving og 9icsi innsett. Vet ikke hvor veien går videre for oss nå, men lykke til til alle dere andre.
Klem fra meg

Da har jeg fått bekreftet at det er begynnende SA. Hcg var bare steget til 3970, så legen sa jeg vil begynne å blø om kort tid, om ikke settes det i gang.

Så utrolig vondt etter 5års prøving og 9icsi innsett. Vet ikke hvor veien går videre for oss nå, men lykke til til alle dere andre.
Klem fra meg
Uff, så innmari trist å høre! :-(

Klem fra meg

Huff a meg, noe så hjerteskjærende:-( Jeg kan forstå noe av det du går igjennom siden jeg er langtidsprøver og icsi-pasient selv. Hvis det ikke går for oss denne gangen heller blir det enten eggdonasjon eller fosterbarn. Utrolig vanskelig og vondt dette. Urettferdig at det skal være så vanskelig for noen. Stor klem til deg.

Klem fra meg
Dette var veldig trist å lese. :( stor klem!!

Back
Topp