Hva er ditt beste slanke tips?

Min mann gikk ned 10 kilo på 4 mnd. ved å bytte ut all drikke med vann. Han drakk kunn vann med isbiter..
Nå han så resultatet så ga det mer motivasjon til å gå ned mer.. med å kutte usunn mat og bevege seg mer...

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

ORIGINAL: Lillezilje

Definitivt ketylose. [:D]

Er ikke så vanskelig å holde seg til dietten når man kan spise så mye sjokolade som man bare orker [8D] (så lenge man velger rett sjokolade da)

men hva skal du da gjøre når målet er nådd, og du ikke skal følge kuren lenger? hvordan skal du holde vekten når du ikke kan spise så mye sjokolade du vil lenger?

Hvis du leser svaret mitt litt over her så står litt om det[:D]

Og Lille Zilje: Jeg får helt sykt vondt i magen hvis jeg spiser hauger med sukkerfri sjokolade. Slipper du unna det? Makan til urettferdighet! [8D]

Blir ikke dårlig av falsk søtning jeg.. så jeg kan trykke i meg så mye jeg bare orker av den mørkeste sjokoladen.. synst faktisk den sjokoladen fra sukkerfritt er MYE bedre enn vanlig sjokolade jeg.. spesielt den med hasselnøtter i.. og den hvite sjokoladen.. nam nam.. men de har litt mere karbo i seg enn den mørke da

ORIGINAL: Helene Burugle

Definitivt ketylose. [:D]

Er ikke så vanskelig å holde seg til dietten når man kan spise så mye sjokolade som man bare orker [8D] (så lenge man velger rett sjokolade da)

men hva skal du da gjøre når målet er nådd, og du ikke skal følge kuren lenger? hvordan skal du holde vekten når du ikke kan spise så mye sjokolade du vil lenger?

Hvis du leser svaret mitt litt over her så står litt om det[:D]

Og Lille Zilje: Jeg får helt sykt vondt i magen hvis jeg spiser hauger med sukkerfri sjokolade. Slipper du unna det? Makan til urettferdighet! [8D]

Blir ikke dårlig av falsk søtning jeg.. så jeg kan trykke i meg så mye jeg bare orker av den mørkeste sjokoladen.. synst faktisk den sjokoladen fra sukkerfritt er MYE bedre enn vanlig sjokolade jeg.. spesielt den med hasselnøtter i.. og den hvite sjokoladen.. nam nam.. men de har litt mere karbo i seg enn den mørke da

Ååh, heldiggris! Jeg får alltid caramba i magen etter en halv sjokolade[8D]

Spise ofte men lite og bevege seg

Melde seg på ett Grethe Roede kurs! [:)]

Jeg begynte 31. august, og har gått ned 15 kg. [:D] Det eneste som har funket for meg, og angrer på at jeg ikke har prøvd det tidligere!

trene og spise sunt

Spiser knekkebrød til alle "brød-måltid" (frokost, lunsj, kveldsmat) og litt mindre + sunnere middag enn vanlig.
Holder meg unna godteri et par-tre helger, og tar litt den fjerde helga...Ikke noe fast på dette, men unzzner meg ikke ALLTID godteri i helgene. Da spiser jeg heller pizza, taco eller annen god mat i steden.

Spinning er også veldig virkningsfullt [:)]

Back
Topp