Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Burugle
Ketolysekuren.
Jeg har ikke tid til å trene sånn som ståa er nå, så jeg er på en diett. Når dietten er ferdig skal jeg holde meg til en lav-karbolivsstil. Hvis ikke går jeg nok alt opp igjen.
Jeg fungerer mye bedre uten alle karbohydratene uansett så[:D]
ORIGINAL: FørsteVesleImagen
Ketolysekuren.
Jeg har ikke tid til å trene sånn som ståa er nå, så jeg er på en diett. Når dietten er ferdig skal jeg holde meg til en lav-karbolivsstil. Hvis ikke går jeg nok alt opp igjen.
Kan du si litt om hva ketolysekuren går ut på?[:)]
Og lavkarbo, kutter man ut poteter, pasta, ris, brød..mat med stivelse?
Eller har jeg misforstått...[8D]
ORIGINAL: FørsteVesleImagen
Ketolysekuren.
Kan du si litt om hva ketolysekuren går ut på?[:)]
Og lavkarbo, kutter man ut poteter, pasta, ris, brød..mat med stivelse?
Eller har jeg misforstått...[8D]
Nei da! Du har ikke misforstått[:D]
Ketolysekuren er en slankekur. Det er ikke noe man kan holde med på hele livet. Der er man mye strengere enn på generell lav-karbo. Ingen poteter, brød, pasta, ris, sukker, mel. Man holder seg under 20 karbohydrater om dagen og spiser til gjengjeld mer proteiner og fett. Mat med lav GI. (glykemisk index) Ææh, håper jeg skrev det siste riktig[8D]
Viktig at man leser boka "Slank med Ketolyse" av Torkil P. Andersen. Man må endre tankegangen sin. Hvis ikke er det ingen vits. Da går man bare tilbake til det man gjorde før.. Det som gjorde man overvektig.
Lav-karbo er bare begrepet. Innen lav-karbo finnes mange varianter. Fedon, Atkins, LCHF feks. De er ikke så strenge og fullt mulig å leve med. Da kan man bake lav-karbobrød osv. [:D]
ORIGINAL: Lillezilje
Definitivt ketylose. [:D]
Er ikke så vanskelig å holde seg til dietten når man kan spise så mye sjokolade som man bare orker [8D] (så lenge man velger rett sjokolade da)
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Er ikke så vanskelig å holde seg til dietten når man kan spise så mye sjokolade som man bare orker [8D] (så lenge man velger rett sjokolade da)
men hva skal du da gjøre når målet er nådd, og du ikke skal følge kuren lenger? hvordan skal du holde vekten når du ikke kan spise så mye sjokolade du vil lenger?
Ketolysekuren.

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
men hva skal du da gjøre når målet er nådd, og du ikke skal følge kuren lenger? hvordan skal du holde vekten når du ikke kan spise så mye sjokolade du vil lenger?