Hva er din ynglingsserie ?

Home and away å two and a halv men.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Homeland, absolutt verdt å se.

Sent from my iPad using BV Forum

Elsker "men in trees", men den har bare to sesonger :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det for tiden " kongressen" , fantastisk bra.

Hvordan type serie er det? :)

Her går det i black list, followers, revolution, almost human, mentalist, broen, broadchurch (eller hvordan det skrives :P). Og en del fler jeg sikkert kommer på snart :P

Home and away, Criminal Minds og Sons of Anarchy.

Nettopp begynt på Homeland :D
Hvordan er homeland? jeg liker jo alle du liker. Kanskje homeland er noe for meg da! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan type serie er det? :)

Her går det i black list, followers, revolution, almost human, mentalist, broen, broadchurch (eller hvordan det skrives :P). Og en del fler jeg sikkert kommer på snart :P
Kevin Spacey som spiller. Høres kjedelug ut med kongressen i usa, men det er knallbra. Hvordan en manipulerer og lurer seg seg opp i systemet. Fått gode tilbakemeldinger denne serien, 5 og 6 - ere.

Ser mange liker serier som meg, defintivt Home & Away, så One Tree Hill, Teen Mom, Unge Mødre et .. Hehe
Er straks 30, men liker disse type programmene allikevel ;)

Sett One Tree Hill maange ganger.. Frusterte fruer et par runder.. Begynte på 24 igjen for andre gang nå.. :)

Six feet underer en soleklar favoritt!!

Så the wire, dexter, modern family, gossip girl etc..

Mange år siden jeg fulgte med på noe annet enn home and away og hotel cæsar. Siste serien jeg så var prison break. Og den var diggbar. Både serien og mannfolka i den ;-) Gubben mener jeg må se breaking bad, så den ligger klar men aner ikke når jeg får tid til å se den..sovner på kveldene og er mamma på dagene..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp