Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"White collar" er braMin favoritt over alle er Game of thrones. Ellers har jeg nettopp sett Orange is the new black og Suits. Nå er jeg startet på Sons of anarchy. Liker alle disse. True detective må jeg få sett mer av for den virker veldig bra, men sa opp abo på HBO så vet ikke hvor den serien kan sees.
Elsker serier så tar gjerne i mot tips![]()
"White collar" er braMin favoritt over alle er Game of thrones. Ellers har jeg nettopp sett Orange is the new black og Suits. Nå er jeg startet på Sons of anarchy. Liker alle disse. True detective må jeg få sett mer av for den virker veldig bra, men sa opp abo på HBO så vet ikke hvor den serien kan sees.
Har ikke sett siste sesong ennå, gleder meg. Men, jeg har vært og smuglest hva som skjer, må si jeg likte ikke slutten.Breaking Bad! Dexter var en favoritt fram til siste sesong..
Har jeg også sett, kjekkEneste serien jeg har sett er vel One Tree Hill <3
Har jeg også sett, kjekkdu må se flere serier, er så mye bra, en blir helt hekta.
Sent from my iPad using BV Forum