Hva er din treningsplan i uke 37? *En tråd for de som trenger ekstra motivasjon*

Har trent i dag også! Så tirsdag og fredag er i boks. Nå gjenstår det bare skogstur på søndag. Litt usikker på hvordan det blir med bading, synes det er blitt litt vel kaldt nå...
 
Har trent i dag også! Så tirsdag og fredag er i boks. Nå gjenstår det bare skogstur på søndag. Litt usikker på hvordan det blir med bading, synes det er blitt litt vel kaldt nå...

Så bra!! Med unntak av bootcamp på tirsdag, som jeg rett og slett ikke rakk, har jeg også holdt meg til planen :)
 
Jeg er fornøyd! 2 treninger + familietur i skogen i dag. Orket ikke å bade, men det får være bra nok. Uka som kommer er planen:
Tirsdag: styrke + balanse
Torsdag: styrketrening med PT (spent på denne!)
Og tur i skogen torsdag kveld.
Hvordan har det gått med dere andre?
 
Jeg er også fornøyd! To skikkelig gode styrkeøkter, og greit med hverdagsaktivitet. Rakk ikke bootcamp på tirsdag og ble ikke fult 10000 skritt hver dag, men det er greit :)
 
Skulle gjerne vært bedre :( er så trøtt at det er beintøft å mobilisere seg for trening. Men fikk 3 økter totalt denne uken. Tilnærmet lik plan for uken som kommer:happy:
 
Back
Topp