spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Alle kan vel ha tatoveringsutstyr hjemme da....Kan ikke tro at en tatovør tatoverer en baby altså..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle kan vel ha tatoveringsutstyr hjemme da....Kan ikke tro at en tatovør tatoverer en baby altså..
Det vet vi ikke, om den er ladd eller ikke. Jeg har selv kroppen full av tatoveringer så jeg vet hvordan det er, men jeg mener man er mer syk i hodet når barnet får leke med en pistol. Heller tatovering enn å skyte seg selv, eller noen andre.Eh hvis det er en ekte tatovering så gjør jo det kjempevondt. Ikke sikkert pistolen er ladd...
Helt enig.Det vet vi ikke, om den er ladd eller ikke. Jeg har selv kroppen full av tatoveringer så jeg vet hvordan det er, men jeg mener man er mer syk i hodet når barnet får leke med en pistol. Heller tatovering enn å skyte seg selv, eller noen andre.
Mente ikke å lage noe diskusjon av det, men det er min mening.
Har hørt om små barn som har blitt holdt fast og tatovert ja. Lenge siden, var på en nettavis, tror ungen var 2-3 år eller noe. Syke folk ja
Joda det er værre å skyte seg selv eller andre, men jeg tenkte automatisk den ble brukt som leke uladd. men tatovering er uansett ikke greit!Det vet vi ikke, om den er ladd eller ikke. Jeg har selv kroppen full av tatoveringer så jeg vet hvordan det er, men jeg mener man er mer syk i hodet når barnet får leke med en pistol. Heller tatovering enn å skyte seg selv, eller noen andre.
Mente ikke å lage noe diskusjon av det, men det er min mening.
Har hørt om små barn som har blitt holdt fast og tatovert ja. Lenge siden, var på en nettavis, tror ungen var 2-3 år eller noe. Syke folk ja
Hæ?! De bør fratas ungen umiddelbart og tatovør og foreldre skipes rett i fengsel!
Det fikk konsekvenser ja, både for moren og tatovøren, men husker ikke hvilke.:O :O :O
Nå fikk jeg utrolig vondt i meg... Det er jo overgrep!