Hva er dette?

Eh hvis det er en ekte tatovering så gjør jo det kjempevondt. Ikke sikkert pistolen er ladd...
Det vet vi ikke, om den er ladd eller ikke. Jeg har selv kroppen full av tatoveringer så jeg vet hvordan det er, men jeg mener man er mer syk i hodet når barnet får leke med en pistol. Heller tatovering enn å skyte seg selv, eller noen andre.
Mente ikke å lage noe diskusjon av det, men det er min mening.

Det vet vi ikke, om den er ladd eller ikke. Jeg har selv kroppen full av tatoveringer så jeg vet hvordan det er, men jeg mener man er mer syk i hodet når barnet får leke med en pistol. Heller tatovering enn å skyte seg selv, eller noen andre.
Helt enig.

Men tar egentlig ikke det bildet så høytidelig. Kan jo virkelig ikke være sant.hadde det vært i Norge så hadde jeg allikevel meldt det til barnevern/politi tvert.

Fysj, for noen fæle bilder!

Joda det er værre å skyte seg selv eller andre, men jeg tenkte automatisk den ble brukt som leke uladd. men tatovering er uansett ikke greit!

Kan se litt ut som at det står enten "new born" eller "new york" :p New ett eller annet i hvertfall..

Sykt, rett og slett sykt..

Ekte eller ikke, man har vel ikke falske tattoveringer på spebarn? Iallefall ikke på et sånt sted på kroppen ! Nei fy

Fysj så ekkelt, blir kvalm jeg. Håper virkelig det fikk konsekvenser etter at bildene ble publisert.

Back
Topp