K
Kath
Guest
Stå i butikken med mannen min. Plutselig ble jeg kjempe varm og svimmel. Kjente jeg holdt på å gå i bakken. Satt meg ned reiste meg opp ble kjempe svimmel og så tåkete. Forsatt svimmel og ser tåkete :/ anyone? :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe å gjøre med? Blir redd på meg og babyens vegne :/ skal til jordmor i morgen og legen min på tirsdagHøres ut som om du kan ha fått et kraftig blodtrykksfall. Jeg får også det av og til. Har du vært hos legen og fått sjekket blodtrykket?
Da får mannen min passe på megDet er, så vidt jeg vet, ikke noe å gjøre med det sånn sett, utover å ta det med ro (unngå lengre, varme bad - oppheting kan føre til blodtrykksfall). Jeg har vært en del plaget med det selv og det skjer stort sett etter å ha vært mye i fysisk aktivitet.
OkeiJeg er 7 uker. Hvis du føler deg dårlig lenge etterpå ville jeg absolutt fått det sjekket ut når du skal til JM i morgen. Greit å få utelukket andre ting![]()
Tusen takkGod bedring da, håper det kommer seg!
HyggeligTror dessverre det er ganske vanlig at blodtrykket kan være lavt som gravid, jeg slet selv med dette :-(
Håper du snart blir bedre!
Tusen takkMasse lykke tiltror vi er flere i samme båt :/
Godt å høre det ikke er noe å bekymre seg forAkkurat det skjedde meg for en ukes tid siden. Fikk skikkelig flimring på øynene og tåkesyn, var akkurat som jeg fikk vannsyn. Det varte noen minutter før ei kraftig hodepine smalt ned. Var hos jordmor denne uka og jeg hadde ganske lavt blodtrykk.. Så det har sikkert noe med blodtrykket å gjøre. Det var utrolig ekkelt! Men jordmor mente det ikke var noe å bekymre seg for.![]()
Skriver opp faris på handlelistenPrøv å få i deg godt med væske og gjerne farris, det skal hjelpe litt...
Fant ut at ingenting hjelper når det skjer :-( men kanskje forebyggeHar hatt det sånn i alle svangerskapene mine, og har alt begynt å merke det i dette svangerskapet. Det som har hjulpet meg når jeg har følt at jeg har blitt svimmel er å drikke noe kaldt. Gikk nesten aldri ut døra uten noe å drikke tidligere og skal begynne med det igjen nå. Er verdt et forsøk hvertfallHåper hodepinen forsvinner og at du slipper og oppleve dette mange ganger i svangerskapet for det er skummelt når det skjer.