Hva er dette? :/

Jeg har hatt det sånn siden torsdag forrige uke, ikke noe gøy :( Er skikkelig ør og uvel, følte meg faktisk full når jeg kjørte bil hjem fra jobb på fredag :p Vurderer en legetime i morgen for å sjekke blodtrykket og eventuelt om jeg mangler noe, jern feks :)
Håper du føler deg bedre snart :)
 
Jeg har hatt det sånn siden torsdag forrige uke, ikke noe gøy :( Er skikkelig ør og uvel, følte meg faktisk full når jeg kjørte bil hjem fra jobb på fredag :p Vurderer en legetime i morgen for å sjekke blodtrykket og eventuelt om jeg mangler noe, jern feks :)
Håper du føler deg bedre snart :)
Ånei :-( høres ikke gøy ut ! Håper du blir bedre og får time fort :)
 
Det opplever jeg også, enda jeg ikke er langt på vei....
 
Jeg har vært enormt mye svimmel, og jeg er 100% sykmeldt nå...
 
Dro til legen i dag, blodtrykket var normalt :) Blodprøvene får jeg svar på om et par dager :) Også ble jeg 40% sykmeldt :rolleyes:
Bra blodtrykket er normalt :) og håper blodprøvene er normale :) godt å bli sykemeldt da når man ikke er i form :)
 
Ja, det er ikke lett å være på jobb når en ikke er i form :confused: Håper du får slappet av og tar det helt piano :)
Niks :p men alt er verdt dette :) kommer til å være i lykkerus i morgen :-D det skal jeg :) skal bort til svigermor i morgen :-D
 
Back
Topp