Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3 Fikk helt hjertevondt av å lese det du har gått igjennom.Da min nærmeste søster tok selvmord for 3 år siden. Livet ble snudd opp ned og jeg fikk veldig mørke tanker om verden. Ble diagnostisert med depresjon. Så ble jeg uplanlagt gravid og følte endelig glede igjen, Sønnen min er det beste som har skjedd meg og uten han tør jeg ikke å tenke på hvor jeg ville vært i dag. Når det er sagt ble jeg aldri meg selv igjen.Det tapet har svekket meg veldig og jeg vet ikke hvordan jeg skal finne frem til den jeg var. Mistet alle venner og er i dag veldig ensom. Savner henne så mye. Hun ville vært den beste tanten for sønnen min.
Stor klem til degRettssak pga. seksuell omgang med mindreårig/voldtektsforsøk og mobbingen de siste årene på barneskolen...
Å miste min beste venn. Han døde ikke, men vi kan ikke ha kontakt fordi han er narkoman.
Så i dag vet jeg ikke engang om han lever. Sist jeg så han var lille julaften 2009.
Jeg har opplevd mye fælt, men det er det som er mest vondt.
Å miste barndommen min. Jeg har så godt som ingen minner fra oppveksten min. Hjernen er en fantastisk ting, jeg husker ingenting fra før jeg ble 14.
Nei. Det er ingenting verdt å huske, rett og slett. Så jævlig var det.Er det på grunn av noe "sykdom" som gjør at du ikke husker eller at hjernen har fortrengt det? Husker selv ekstremt lite fra tiden før jeg er sånn ca 11-12 år. Litt minner er det, men når jeg har snakket med andre så har jeg skjønt at nok dei aller fleste husker MYE mer om sin barndom enn hva jeg gjør om min. Tror rett og slett at hjernen min har fortrengt det meste på både godt og vondt.