• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva er det vondeste du har opplevd?

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Alle har opplevd noe vondt følelsesmessig i livet. Tør du å fortelle hva som var tøffest for deg? For min egen del var det da jeg fødte minste. Han sluttet å puste rett etter fødsel, og de måtte gjenopplive ham. Det var de lengste minuttene i mitt liv!!! Heldigvis gikk alt bra :)

Da jeg som 9-åring ble sparket av en hest 2 mm fra øyet. Aldri fått så vondt og stor blåveis som da...

Det er nok å miste vår første sønn. Han døde 18 dager før termin i magen min pga blodpropp i morkaken. Jeg kommer aldri over det. Vi hadde vært ufrivillige barnløse i mange år før jeg endelig ble gravid og så mistet vi ham.

Det er nok å miste vår første sønn. Han døde 18 dager før termin i magen min pga blodpropp i morkaken. Jeg kommer aldri over det. Vi hadde vært ufrivillige barnløse i mange år før jeg endelig ble gravid og så mistet vi ham.
Klem ❤️❤️❤️

Det er når jeg fikk vite at babyen som var i magen var alvorlig syk og de anbefalte meg å avslutte svangerskapet. En sorg jeg aldri kommer over.

Da jeg mistet i uke 14. Dette var mitt første svangerskap og veldig etterlengtet. Jeg klarer ikke en gang forestille meg hvor vondt det må være for dere som har mistet senere i svangerskapet! Klem til dere!

Da jeg kom på oul og fikk se en død baby.

Alle har opplevd noe vondt følelsesmessig i livet. Tør du å fortelle hva som var tøffest for deg? For min egen del var det da jeg fødte minste. Han sluttet å puste rett etter fødsel, og de måtte gjenopplive ham. Det var de lengste minuttene i mitt liv!!! Heldigvis gikk alt bra :)
Må være å miste besteforeldrene mine. Husker best mormors død, siden det "bare" er ca 6 år siden :Heartred Har heldigvis ikke mistet foreldre, søsken og barn...

Senaborten. Det å måtte avslutte svangerskapet når jeg hadde sett en baby vinke til meg på ultralyd. Og så mannen min da. Han fikk ikke med seg hva jordmor sa, for han er ikke norsk. Så jeg måtte fortelle han at dette ikke ville gå bra. Ta fra han gleden han følte mens han så på jenta si på skjermen. Han kommer aldri over det tapet <3 Jeg fikk masse støtte, men han nektet å ta imot. Han skulle være der for meg. Vond situasjon. Helt umenneskelig.

Sånn rent følelsesmessig tror jeg tapet av farfar er noe av det hardeste. Han var tidlig i femtiårene da han døde, og jeg var jo mye yngre. Var noe helt annet enn da morfar døde for to år siden, han var i åttiårene og hadde hatt skranten helse lenge.

Neste på lista var nok mobbingen jeg gjennomgikk på mellomtrinnet, tett etterfulgt av fødselsdepresjonen da jeg fikk vesla.

Rettssak pga. seksuell omgang med mindreårig/voldtektsforsøk og mobbingen de siste årene på barneskolen...

Å så skrekkelig <\3 sender deg en klem! ❤

Det er når jeg fikk vite at babyen som var i magen var alvorlig syk og de anbefalte meg å avslutte svangerskapet. En sorg jeg aldri kommer over.
Da jeg mistet i uke 14. Dette var mitt første svangerskap og veldig etterlengtet. Jeg klarer ikke en gang forestille meg hvor vondt det må være for dere som har mistet senere i svangerskapet! Klem til dere!
Da jeg kom på oul og fikk se en død baby.
Senaborten. Det å måtte avslutte svangerskapet når jeg hadde sett en baby vinke til meg på ultralyd. Og så mannen min da. Han fikk ikke med seg hva jordmor sa, for han er ikke norsk. Så jeg måtte fortelle han at dette ikke ville gå bra. Ta fra han gleden han følte mens han så på jenta si på skjermen. Han kommer aldri over det tapet <3 Jeg fikk masse støtte, men han nektet å ta imot. Han skulle være der for meg. Vond situasjon. Helt umenneskelig.
Rettssak pga. seksuell omgang med mindreårig/voldtektsforsøk og mobbingen de siste årene på barneskolen...
Så mye vondt mange av dere har opplevd! Sterke er dere som har klart å komme dere videre i livet!! Vær stolte av dere selv!! Sender dere alle sammen en god klem ❤

Vanskelig å si hva som har hvert det vondeste jeg har opplevd.
Men to ting som skiller seg ut.
Den ene er en bilulykke hvor jeg ble påkjørt når jeg var ute å syklet. 2 måneder på sykehus, med kraftig hjernerystelse, 20 sting i ansiktet, 4 ødelagte tenner, et skjevt bekken og et knekt bein. Som jeg nå har en bolt fra kneet og ned til ankelen og som er festet med 16 nagler i.
Måtte lære meg å gå på nytt og sliter i dag med kronisk hodepine. Har hatt 3 operasjoner siden og jobber ikke for tiden. Håper jo såkalt å komme meg ut igjen, men tiden får se.

Det andre er at jeg ikke har kontakt med pappa lenger. Hans valg. Han valgte sin nye familie foran meg og mine 2 søstre. For alt jeg vet, vet han ikke at han har blitt bestefar engang.
For selv om guttungen har en bestefar (min stefar) som virkelig vil være der og som guttungen er kjempeglad i, er det et savn.
Har hatt en turbulent oppvekst hvor rus og alkohol var "normalt", så opplevd mye vondt i mitt liv.

Da eldstegutten ble alvorlig syk rett etter fødsel og vi ikke visste om han ville klare seg.
Å få en telefon om at mannen min var blitt påkjørt og satt fastklemt, og at de ikke kunne si noe om skadeomfanget eller hvorvidt han kom til å overleve.

Gikk heldigvis bra i begge tilfellene, men grusomt å sveve i uvisshet.

Stor klem til alle dere som har mistet noen ♡

Fysisk vondt: dette ned trappa..endte med prolaps og operasjon. + hard fødsel.

Følelsesmessig: mistet mamma da jeg var 26. Jeg er jo ikke i sorg, men det er hele tiden et savn der. Spesielt etter jeg ble mamma selv. Fikk aldri noe svar på hvorfor hun døde så tidlig heller. Obduksjonen ga ikke noe klart svar.

Hesten min ramlet utfor en knaust å slo seg kraftig. Fikk et dypt stikksår i beinet. Men jeg så han hadde mye mer smerter enn det dyrlegen mente var galt. Så jeg fikk trumfet igjennom ultralyd av beinet hans. Etter 10 dager, å skuldra hans var knust! Han ble avlivet på stedet :( det var det verste jeg har opplevd! Han reddet meg ut av dyp depresjon og selvmords planer. Å så mistet jeg han. Aldri opplevd en slik sorg.

Back
Topp