Hva er det rareste navnet du har hørt ?

Guttenavn :
Maximus
Ravn
Eilif
Zackarias
Duvald
Severin

Jentenavn:
Hjørdis
Greta
Ingjerd
Kristbjørg
Katinka
Haftis

ORIGINAL: Luna Lovegood

Bertina charlen.....!
Berte kanutte....
una
Saras (gutte navn).....
Ditlef
Maltke
Alle disse er navn på folk jeg kjenner/vet av![:D]

Heter snuppa mi [:D]
Synes det er fint, jeg (selvsagt)- og blir ikke støtt av at du ikke synes det [:)]

Timmian, det er et krydder da vettuuuu!!!

ORIGINAL: Lykkelitaa

Pontus og hampus, ja jeg vet faktisk om noen som heter det, 2 brødre faktisk[8D]

Begge to er helt vanlige navn i sverige..

Jobbet med en som heter Undis for lenge siden..

Oddfrid, var en klasse på vgs som hadde den læreren, ei dame

ORIGINAL: Vesle Helmine!

ORIGINAL: Giro

ORIGINAL: Bleiemos

ÅH, må jo ikke glemme TV2s-sportens Fin Gnatt!!!

Eller hun som stadig vekk tekster programmer på tv, Lin A. Læret [:D]

Ser ikke hva som er så rart med Lin A. Læret?????
Hu er nok født før 1976, ellers hadde hun skrevet Linn A. Læret. Hun har giftet seg til Læret navnet, som uttales. Lærett (sånn ca tror jeg)
De som skulle hete Linn før 76 fikk ikke skrive navnet med to stk n. Fordi det var et etternavn!!!???? Av alle ting å henge seg opp i i den navnejungelen. De var dritsære før i tiden!!!

Grunnen til at jeg syns det er morsomt er fordi Lin og Lær er to stofftyper [:D] mulig det er jeg som har en snål form for humor, men jeg syns det er gøy [;)]

rare navn på folk jeg kjenner
Olea
Gudrun
Ågot
borghild
Margido - farfar hadde d som 2.navn
Birger- aldri skjønt d navnet
ravn- kompis til lillebror
njål - hvordan uttales det?

Å herregud! stakkars folk!

Idun - MITT- oppkalt etter ei ketshupflaske og oljedressing liksom[:D] TUSEN TAKK!!

ORIGINAL: *Babytutta*

hehe mange bra sammensetninger..

er mange rare navn, men også mangen stygg navn.. snakker om at vi lager/setter sammen nå i moderne tid, syns nesten alle gamle navn er verre jeg.

selv syns jeg ikke at barn som f.eks er adopterte trenger å hete kåre-hallvard og navn i den duren...[:)]

eksempel på stygge navn:

kårulf
frimann
magdalon
jorleif
ingolf
sjalg (traff en ute som presenterte seg som sjalg, jeg bare: hæææ?[:D])

osv. osv....

ja, u name it[:'(]

Faren min heter Sjalg, men det skrives egentlig SKjalg, men presten skerv feil i fødselsattesten. Ellers er det en gutt her på 3 som er kalt opp etter faren min, og gastrolegen min heter skjalg!

Jeg syns Hølje og Analius er spesielt[8|]

Hans Hugo er og litt spesielt på nordlænning......han sug ho......

vet ikke om det e for eg e trøtt eller, men

Synest dette er rare navn å kalle ongen sin for :
Fordel, Palme, Nub, Bønne, Blostrup, Gaaslev, Honoratus, Korsmus, Malthe, Offer, Qvive, Thorn, Uff, og Wexel!

ORIGINAL: shiby

Mildrid.. [&:]

Det heter Farmora mi, syns det er et fint navn eg. [:)]

Rolleif :)

kjenner en som heter Berdines (gammel mann) flott navn når enn får tyggd litt på det! Å Martinius! Rart, men knallflott når en hører det en del.

Mangen som har reagert på Engel som navn. Ja det er litt rart. Men jeg personlig syns det er knallflott!

ORIGINAL: Siri91

Jeg hater navnet Eugene eller hvordan det staves[:D] Uttales Eusjeeen..

Ellers var jeg å skulle nappe øyenbryna mine en gang.. Da het hudpleieren Tulla.. Spesielt[8D]

Er ikke det et typisk kallenavn? Vet om mange som "heter" Tulla - jeg har aldri visst at de ikke har hett det sånn egentlig. Men de jeg kjenner heter egentlig Ingeborg, Borghild eller Magnhild. Men vet om flere Ingeborg som blir kalt Tulla da.. [:)]

Back
Topp