Hva er det rareste navnet du har hørt ?

Da jeg skulle begynne på ungdomsskolen fikk vi liste med navn der det sto hvem vi skulle gå i klasse med, å så skulle alle reise seg når de ble lest opp.. Jeg hadde ALDRI hørt navnet Tarjei før, trodde det var utenlands, så fikk hakeslepp når han som reiste seg var kritthvit, blond og blåøyd....

ORIGINAL: Maibabyventes

Da jeg skulle begynne på ungdomsskolen fikk vi liste med navn der det sto hvem vi skulle gå i klasse med, å så skulle alle reise seg når de ble lest opp.. Jeg hadde ALDRI hørt navnet Tarjei før, trodde det var utenlands, så fikk hakeslepp når han som reiste seg var kritthvit, blond og blåøyd....

Hehe, også Tarjei som er så norskt, så norskt!

Ludolf er noe av det rareste jeg har hørt om, en gang da jeg var yngre så jeg det i en telefonkatalog, og det sitter fremdeles klistret i hodet mitt [:D] Det var i tillegg et dobbelt navn, men husker ikke det andre navnet, men har ikke helt vanlig det heller [8D]

Katinka Arnhild...[:-] Tanta mi heter det, vel hun het det før hun byttet navn!

Oldemor var en gang nabo med et ektepar som het Alfa og Bjarne. Kanskje ikke såå spesielle navn (iallefall ikke Bjarne), men veldig morsomt.[:D]

Mormor sitt Turnie tar liksom kaka...[8D]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Gorm....
Lanjelin...
Hans-Hugo
Odd-Even (si det du som er nordlenning....[8|])
Poppey Honney.....

altså, over halve slekta mi er fra tromsø, jeg har en bror der som heter even, men skjønner ikke heeelt hva du vil fram til.. skjønner at du mener det blir "å dæven".. men mi slekt sier da ikke Æven til broren min? de sier da vel even oppi nord som alle andre?

ORIGINAL: Dalarama

Pula Dass... ikke tull engang... var en utlending jeg ringte som tlf selger..
han har bytta navn... lurer på hvorfor[:-][:D]

synes Arjen var rart før.. men nå synes jeg det er kjempe søtt... [:)]

sikkert fordi han var lei tlf selgere å trodde det hjalp, haha [:D][8D]

Sedrik er rart og Gunder er ikke så fint..

ORIGINAL: Babelle

Sedrik er rart og Gunder er ikke så fint..

Jeg synes Cedrik er fint[:)]

Øydis er ikke akkurat et sjarmerende jentenavn....

Ole Jan og Lars Porang

Farfaren min heter Samuel Hillberg Merselius Jakobsen [:D]

ORIGINAL: ^Milla^

Sjur...(mannenavn)
syns det er veldig merkelig..klarer ikke få det ut av hodet [:-]

Hehe.. ja det er litt sært, selv om jeg er "vant" det.. est fordi det er dét vi sier om skjære (fuglen)[:-]

Min skjønne farmor het Gulovna til mellomnavn (ho ble kalt Gullvogna).. Ei ann i familien het Øli... Litt spesielt[:)]

Back
Topp