Hva er det han holder hemmelig???

tullmusa

Forumet er livet
Nå skjønner jeg meg ikke helt på samboeren min.. Har egentlig ikke gjort det på lenge, men har liksom bare latt det være, men nå topper det seg altså.

Hvorfor har han passord på brukerkontoen sin på pc'n??

Han har jo hatt det bestandig, og sier det er for at folk ikke skal kunne gå inn å gjøre lumske ting f.eks når man har fest. Det er jeg helt enig i, men hvorfor må det være hemmelig for meg?
Nå er jeg en smule sjalu, og det blir ikke noe bedre av at han ikke lar meg gå inn på brukerkontoen sin. Hva holder han hemmelig???

Jeg fant ut av det forrige passordet, og det var da ikke så vanskelig, "passord". Skulle hente bilder og musikk, og da kunne jeg liks godt sjekke loggen hans.
Klart man blir nysgjerrig når han skal holde ting hemmelig for meg! Men der var jo ingenting å bry seg om. Han hadde da vært på bildesøk å sett på glamourmodeller, men det sjiter jeg i nå.

Han visste at jeg visste det, men så han endret det plutselig.
Dere kan tro det kokte i meg da jeg fant ut det!! Hva er vitsen med å holde det hemmelig? Han vet jo at jeg er nysgjerrig og blir lett sjalu, og jeg kan love at det blir IKKE noe bedre av at han holder brukerkontoen sin hemmelig!!
Mulig dere syntes jeg er rar, men det "letter litt på trykket" ved å av og til kunne se hva han driver med..

Han forlater heller aldri dataen lenge uten å logge seg av, til og med hvis han går i dusjen. Da han dro på jobb i dag hadde han kjempedårlig tid, men i det han skulle dra hadde han tid til å springe inn i stua å logge seg av. Det gjorde kjempevondt! Klart man blir mere mistenksom!

Vet jeg må ta det opp med han.. Men det er så vanskelig. Han kommer til å si at jeg er teit, og så blir jeg så lett oppfarende og sint nå for tiden..
Har laget passord på min konto nå, og jeg håper han prøver seg!!

Vet ikke hva jeg ønsker til svar.. Men kanskje høre hva dere tror eller mener.. Jeg er vel ikke gal?

Hvis han ikke har noe å skjule (noe han antagligvis ikke har) bør han gi deg passordet, eller hvertfall la deg se igjennom det han har på pc`n sånn at du skal slippe å bruke tid og krefter på å ergre deg! Høres ut som han er litt hekta på pc`n sin..

Huff, ja.. Han vet jo at jeg er nysgjerrig og sjalu, og han burde jo ha vett til å skjønne at passordet gjør det bare 1000 ganger værre... Vi er jo et par, og jeg skjønner ikke hvorfor han skal ha hemmeligheter for meg.. Iallefall ikke på noe som en PC!! Det er så teit![&o]

Du er ikke gal nei, bare nysgjerrig[:D]. Det er klart du begynner å lure, men for meg er det helt naturlig å ha passord på. Gubben min vet ikke hva mitt er og det har heller aldri falt meg inn å si det til han.

Du får vente til han kommer hjem og så spørre, det er nok ikke så alvorlig. Kanskje han har noe liggende som han skal overraske deg med[;)]

Høres merkelig ut. Uansett om han har noe å skjule eller ikke, hvis han har noe å skjule, burde han isåfall være flink nok til å skjule at han har noe å skjule også.

Å la det virke som om han har noe å skjule slik han holder på nå, synes jeg er dårlig gjort og lite tilittsfullt i et forhold. Hvis han ikke forstår at det er plagsomt med en som er paranoid og logger seg av /sperrer maskina si til og med for dama si når man bor sammen, da burde han gå et kurs i sosialomgang.

Det er irrellevant om han virkelig skjuler noe eller ikke, poenget er at han selv legger opp til at det virker slik, på en måte som ville vært plagsomt og merkelig for enhver person (nei du er ikke gal), og da må han ta følgene av det.

Tviler jeg sterkt på. Han er ikke den personen som overrasker så masse.
Jeg har sett han har sneket seg inn på forumet her.. Han må gjerne gjøre det i dag, så får han seg en på trynet når han ser denne tråden!

Hadde blitt irritert jeg også hvis det hadde vært meg.. Hvorfor skal han skjule noe for deg liksom? Blir iallefall tull og krangling av sånt! Greit at han vil ha passord pga sikkerhet, men kjære vene da- du må vel kunne få vite passordet..

Her i huset har vi også hver vår maskin, men alt er åpent. Kan lese hverandres email hvis vi vil det, og jeg har automatisk innlogging på alt.. Han også.

Og for å svare på spørsmålet ditt Tullmusa: Du er ikke gal nei [:)]

Takk Karmacom..

Ja, at han driver så åpenlyst og viser at han vil ha brukerkontoen sin hemmelig er skikkelig plagsomt! Det gjør vondt inni meg, og blir så sint at jeg kjennet det pulserer i hodet.. Når man er i et parforhold så syntes jeg ikke man skal ha det sånn her.

Har grugget på dette lenge.. Men det bare toppet seg da han tok seg tid til å springe inn å logge seg av før han dro på jobb... Aaargh![:@]

Det med overraskelse er ikke noe å tenke på.. Han har hatt passord bestandig. Dessuten trenger man ikke passord for å ordne noe overraskelse...[&o]

Høres ut som han driver med psykologisk krigføring for 12 åringer i førstegangsforhold spør du meg.

Hvis han virkelig ville skjult noe, så ville han fint klart å skjule det uten at du noensinne ville fått
så mye som en eneste mistanke om at han faktisk skjuler noe.

ORIGINAL: tullmusa

Tviler jeg sterkt på. Han er ikke den personen som overrasker så masse.
Jeg har sett han har sneket seg inn på forumet her.. Han må gjerne gjøre det i dag, så får han seg en på trynet når han ser denne tråden!

Ja håper han sniker inne her nå og leser dette!!!!

ORIGINAL: toveli6

Heisann snuppa, lenge siden sist for det første[:D][:D] savna deg vettø[;)]
Men når det gjelder samboern din hadde jeg også blitt sjalu og veeeeeldig mistenksom[:'(][:o] Ville nok tatt det opp med han ja.... (heldigvis er det meg som er mest 'datageni' her i huset, så jeg må hjelpe han med passord og slikt... hehe) Hadde vært dritsnysgjerrig jeg... Håper du finner ut av det da...

Grattis såå mye med 10 ukers dagen din[:D][:D][:D] Så fort det har gått[;)][;)][;)]

Tusen takk! Syntes selv det går trengt..[:)]

Men jeg blir jo nødt å ta det opp med han ja.. Det er jo helt feil at det skal være sånn! Men gruer meg også siden jeg er så oppfarende for tida.. Æsj æsj..

Fruluna.. Nærmere sånn som dere har det bør det være! Jeg har ikke passord (eller nå har jeg laget), og samboeren min kunne lest e-posten min om han sbsolutt ville han og.. Har ingenting å holde hemmelig![&o]

ORIGINAL: Karmacom
Hvis han virkelig ville skjult noe, så ville han fint klart å skjule det uten at du noensinne ville fått
så mye som en eneste mistanke om at han faktisk skjuler noe.

Nettopp.. Om han har hemmeligheter er han J**lig dårlig til å skjule det.. Tror da alle ville blitt mistenksom i en sånn situasjon!

ORIGINAL: Tammis

KAnskje han ikke stoler på deg rett og slett?
Ikke så rart det slik som du snoker i sakene hens.

[8|]

ORIGINAL: Tammis

KAnskje han ikke stoler på deg rett og slett?
Ikke så rart det slik som du snoker i sakene hens.

What?? Hvis han ikke hadde stolt på meg, hva gjør han sammen med meg da?
Hva har dette med om han stoler på meg eller ikke å gjøre?

Å stole på meg har ikke noe med om han holder noe hemmelig for meg..
Syntes ikke man skal ha masse hemmeligheter for hverandre i et parforhold. Spesielt ikke når man er forlovet og venter barn sammen, og da er det heller ikke snakk om snoking.
Men OM han har noen hemmeligheter, så kan han skjule dem på en annen måte.

ORIGINAL: Bente 24

Huff.[&o]

Jeg hadde nok snakket med typen min om det. Forklart at dette har jeg problemer med, og at dette blir alt for mistenksom og at dette er faktisk ett stort porblem.

Jeg forstår veldig godt at du er sur og irriter, ikke minst sjalu og mistenksom, det hadde jeg også vært.
Jeg vet at mannen min av og til detter inn på slike sider som lett kledde damer og slikt, men jeg sier det er greit, det plager meg ikke, jeg ser på lett kledde menn selv.
Hadde han holdt dette der i mot hemligt og begynt å lage passord, så hadde jeg tatt det skikkeligt nært til meg og blitt kjempe mistenksom.

Håpe dere får fikset dette..forstår deg veldig godt jeg..

Tusen takk!
Jo, den der er jeg enig i. Det plaget meg ikke noe særlig at han "datt innom" en side med noen lettkledde damer når han visste jeg visste det.. Men det blir liksom noe helt annet når man skal holde det hemmelig. Vet ikke om han ser på sånt. Men om han gjør det irriterer det meg mere nå ja! For da skjules det i så fall for meg!

Nei, må jo ikke tro at jeg kommer til å følge med som en gal på hva han driver med til enhver tid på nettet/dataen. Det blir nesten bare en prinsippsak.. Du har rett.. Jeg ville følt meg litt tryggere, og blitt litt roligere. Blir så stressa av å gå å gruble![&:]

Jeg foretrekker også å mine passord i fred. Grunnen til det er at samboeren min har en tendens til å snoke i tingene mine og bruke det mot meg etterpå. Han har feks vært her inne og jeg har blitt skjellt ut etter noter etterpå. Han var feks dønn sikker på at jeg var "ute etter" Karmacom fordi han så vi hadde sendt PM....Og det gjaldt en diskusjon hvis jeg husker riktig. Han sitter her kun får å lese sex innleggene og kommentere mager og lese hva jeg har skrevet. Liker det ikke... Jeg skriver det jeg mener og tenker på ikke hva andre vil jeg skal skrive. Posten får jeg heller ikke ha i fred. Det er ikke det at jeg har noe å skjule men liker å ha litt privatliv.

ORIGINAL: Trine5
Han var feks dønn sikker på at jeg var "ute etter" Karmacom fordi han så vi hadde sendt PM

shit!! *WE'RE BUSTED!* *løper*

ORIGINAL: Trine5

Jeg foretrekker også å mine passord i fred. Grunnen til det er at samboeren min har en tendens til å snoke i tingene mine og bruke det mot meg etterpå. Han har feks vært her inne og jeg har blitt skjellt ut etter noter etterpå. Han var feks dønn sikker på at jeg var "ute etter" Karmacom fordi han så vi hadde sendt PM....Og det gjaldt en diskusjon hvis jeg husker riktig. Han sitter her kun får å lese sex innleggene og kommentere mager og lese hva jeg har skrevet. Liker det ikke... Jeg skriver det jeg mener og tenker på ikke hva andre vil jeg skal skrive. Posten får jeg heller ikke ha i fred. Det er ikke det at jeg har noe å skjule men liker å ha litt privatliv.

Huff da.. Når det blir sånn blir det ille...

Men tviler på at tullmusa er som mannen din..

Nå blir det vel bråk nå også da kanskje hvis han leser det du har skrevet??

PS: For et bilde!!! Må le av deg vennen!!! [:D]

Det syntes jeg er dårlig gjort da. Så leser han kun det som han syntes virker mistenkelig. Jeg har full tilgang til et forum min kjære er på, han har automatisk innlogging på det. Men det betyr jo ikke at jeg vil snoke der..

Er liksom andre grunner for meg. Er ikke sånn at jeg har en sykelig trang til å lese e-posten hans og vite hva han skriver på forumet...

Æsj.. Blir bare helt oppgitt!

Back
Topp