Hva er deres planer i helgen?:)

Skal ut på lunsj men var skrekkelig tanke å forlate sofaen nå.. snufs..
 
Skal på jobb i kveld og så i morgentidlig :( kjenner at energien ikke er på plass etter flere netter med dårlig søvn.
 
Snart ferdig på jobb, så fri til i morgen ettermiddag:D og jeg begynner å planlegge å bake kake i kveld. Til meg selv i anledning morsdagen;)
 
I dag har vi vært i bassenget, som en vanlig lørdag :)
Så skal vi snart feire den kommende 16 åringen :)
 
I dag er det innedag, i et fantastisk flott ute vér! Jentungen har øreverk, så må bli inne. Da tok vi like så godt å laga 2 kaker til i morgen. (så er jeg sikker på jeg får kake :p)
Mamma kommer også på middag i morgen, så kjekt å ha kake å servere :)
 
Magen har blitt større og er ubehagelig uansett hvordan jeg ligger. Lurer på om det er lillemor jeg kjenner i magen og nettene. Får ikke sove. Sliten i lengden. Er 40% sykemeldt så det hjelper litt.

Ja det er godt du er litt sykemeldt så du får litt hvile nå :).. har du tenkt å kjøpe sånn sovepute?
 
I går var vi en tur hos mamma og pappa. I dag skal snuppa i bursdag og vi skal henge opp en lampe.
 
I går var vi ute og handlet klær til sambo. I dag skal jeg se om bikinien fortsatt passer (eller om jeg finner den fra sist svangerskap), om jeg er heldig blir det en tur i bassenget med jentungen - så forhåpentligvis en tur på trening - SÅ skal jeg gå igjennom alle barneklærne etter frøkna. Ferdig i kveld mao :p
 
I dag skal vi på besøk til svigermor også skal jeg og tuppa ut å spise middag :)
 
Idag fyller eldste jenta 7 år! :D hun jar vært hos faren son i helga og bader på et badeanlegg nå. Kommer hit seinere, og siden jeg er med i FAU og holder barnekino med salg av poppcorn og pizzasnurrer, reiser vi dit kl 16.00.
Så blir det gaveåpning,vaffler og brettspill hjemme ikveld❤
 
Back
Topp