Hva er deres planer i helgen?:)

Skal ut å kjøpe meg noen nye gensere så håper jeg å ha energi til en treningsøkt, så er det en barnebursdag. Ellers vil jeg bare ligge på sofaen! Har du planer? :)
 
Skal fortelle jentene imorgen at de skal bli storesøster til en lillebror imorgen :)
Dette gleder vi oss til <3
 
Jeg og kjæresten har vært hos søstra hans i dag, i morgen blir det en tur til foreldrene hans. Resten av tiden skal jeg sløve, er sliiiten
 
Skal bli frisk fra virusinfeksjon, men det ser ut til å ta lengre tid denne gangen :(

Hvis jeg har ork, så skal jeg rydde litt på loftet. Julepynten har ligget uryddet pga mye sykdom i heimen i januar.
 
Ta det rolig og lade opp batterier til neste uke, og ha det greit med lillesnupp. Har litt tøy som må brettes så kanskje jeg får til det uten å stresse.. håper på to deilige dager med lite soving på dagtid i hvert fall:D
 
Vi skal på besøk til naboene idag! Og en tur på akvariet :) ellers skal vi bare slappe av og kose oss!:) nyte de to fridagene før en ny hektisk uke begynner!:)
 
Samme som hver lørdag- basseng og cafe. Så skal vi være mer ei venninne og hennes 2 barn, siden begge våre menn jobber.
I morgen skal vi lage fastelavnsboller med den samme venninnen :p
 
Lite planer her. Jeg er så plaget med hodeverk, så det er ikke godt å gjøre så mye. Fireåringen skal i bursdag i Leos lekeland, så han og faren drar dit mens toåringen og jeg får finne på noe hjemme :) I kveld blir det vel god mat og en film.

I morgen er vi invitert på middag og boller hos opphavet :)
 
Last edited:
Er hjemme alene denne helga, så skal ut på shopping i dag :) rydde litt i morgen og lage noe godt, siden sambo har bursdag :)
 
IKEA i morgen, på søndag skal mannen ut på fisketur, så da skal jeg og storebror kos oss med utelek og kanskje en playdate :)

Og jeg skal få sove ut begge morgener :)
 
Jobbehelg igjen, juhu. kveld—dag—kveld. Beste komboen. I morgen kommer jeg litt tidligere hjem enn normalt, kan kose meg hjemme til utpå dagen søndag<3 kanskje vi må lage Valentinskort til mannen og hverandre da.? I år gidder jeg ikke å hinte om blomster og gave engang:p
 
Back
Topp