Hva er deres planer i helgen?:)

Missy

Glad i forumet
Tittelen sier vel sitt:) er jammen meg litt usikker på hva vi skal jeg. Slappe av er vel stikkordet:)
 
Nå sitter jeg på jobb, middagsselskap i kveld og jobb igjen i morgen:)
 
Jobbehelg :( mini er hos mormor å koser seg :)
 
Gubben jobber som dørvakt i helgen så lite planer her. Skal hente mobilen min som har vært til reperasjon og er ferdig. Mulig middagsbesøk til foreldrene mine i morgen
 
Arbeidshelg. . Så jobber fra 1445-22 idag og 0730 til 15 imorgen. ..:(
 
Tittelen sier vel sitt:) er jammen meg litt usikker på hva vi skal jeg. Slappe av er vel stikkordet:)

Samme stikkord her:). Ellers kommer svigers nå snart:). Passer jo bra med litt kvalme da.. jaja. Også vil jeg lahe brownies! :)
 
Kjæresten har jobbhelg, så i dag skal jeg møte lillesøster, så skal vi tusle rundt på babybutikker,bruktbutikker og tøybutikker. Så skal vi spise mat og spille xbox resten av kvelden. :) I morgen blir det nok bare sofaen.
 
Skal egentlig på tur om en halv time, men har sagt at det er med forbehold om at det ikke blåser så innmari...jeg er helt dau..jeg tror jeg blir hjemme og henter meg inn på sofaen. Må bare komme meg ut av senga først.
God helg jenter <3
 
Skulle ta ferja over til foreldrene mine i går ettermiddag. Ble innstillt og i dag kjører den en omveig så tar 4t å komme oss ein vei og hvertfall 2t ventetid på kajen så vi droppet det
 
Frøkna i huset har bursdag!
Stått og bakt kaker siden kl. 9, nå har de kjørt til lekeland hvor de skal feire. I morgen er det familiefeiring.

Nå skal jeg lage fylte horn med ost og skinke, få ryddet kjøkkenet og forhåpentligvis rekker jeg en runde med støvsugeren før de er ferdige og kommer hjem. I morgen blir det full rulle til gjestene har dratt, pheew! Godt det foreløpig kun er en helg i året :hilarious: Sommerbarn er enklere når man kan være ute!