Hva er deres planer i helgen?:)

Missy

Glad i forumet
Tittelen sier vel sitt:) er jammen meg litt usikker på hva vi skal jeg. Slappe av er vel stikkordet:)
 
Nå sitter jeg på jobb, middagsselskap i kveld og jobb igjen i morgen:)
 
Jobbehelg :( mini er hos mormor å koser seg :)
 
Gubben jobber som dørvakt i helgen så lite planer her. Skal hente mobilen min som har vært til reperasjon og er ferdig. Mulig middagsbesøk til foreldrene mine i morgen
 
Arbeidshelg. . Så jobber fra 1445-22 idag og 0730 til 15 imorgen. ..:(
 
Tittelen sier vel sitt:) er jammen meg litt usikker på hva vi skal jeg. Slappe av er vel stikkordet:)

Samme stikkord her:). Ellers kommer svigers nå snart:). Passer jo bra med litt kvalme da.. jaja. Også vil jeg lahe brownies! :)
 
Kjæresten har jobbhelg, så i dag skal jeg møte lillesøster, så skal vi tusle rundt på babybutikker,bruktbutikker og tøybutikker. Så skal vi spise mat og spille xbox resten av kvelden. :) I morgen blir det nok bare sofaen.
 
Skal egentlig på tur om en halv time, men har sagt at det er med forbehold om at det ikke blåser så innmari...jeg er helt dau..jeg tror jeg blir hjemme og henter meg inn på sofaen. Må bare komme meg ut av senga først.
God helg jenter <3
 
Skulle ta ferja over til foreldrene mine i går ettermiddag. Ble innstillt og i dag kjører den en omveig så tar 4t å komme oss ein vei og hvertfall 2t ventetid på kajen så vi droppet det
 
Frøkna i huset har bursdag!
Stått og bakt kaker siden kl. 9, nå har de kjørt til lekeland hvor de skal feire. I morgen er det familiefeiring.

Nå skal jeg lage fylte horn med ost og skinke, få ryddet kjøkkenet og forhåpentligvis rekker jeg en runde med støvsugeren før de er ferdige og kommer hjem. I morgen blir det full rulle til gjestene har dratt, pheew! Godt det foreløpig kun er en helg i året :hilarious: Sommerbarn er enklere når man kan være ute!
 
Her er jeg og storebror aleine hjemme, så vi koser oss med leik og sang og jeg smårydder litt i papirer og div siden vi skal flytte neste helg. I morgen har jeg bedt barselgruppa på boller og playdate, to av åtte har svart, så det blir nok boller i alle fall :p
 
Våkna halv to til fullstendig shinet hus, mannen har ryddet siden han sto opp, og det var lenge før meg.

Nå skal vi montere et garderobeskap, og så hente et skap til. Jeg skal til ei venninne og drikke kakao og slappe av i kveld :)
 
Er på ferie, men aner ikke hva det blir til. Alt er så væravhengig. Men godt med miljøforandring uansett.
 
Vært på lekedag i regi av Røde Kors idag, i Larvik Arena. I fire timer! Er nå helt ødelagt i bekkenet, har ramla sammen på sofaen og håper kjæresten kan bli ferdig på jobb og komme hit før barnetv er slutt, så jeg slipper å reise meg mer ikveld :p ;-)
Husarbeid får vente, utsettes til imorgen, for nå vil jeg helt ærlig aller helst spise is med karamellsaus til kveldsmat og glede meg til "Hver gang vi møtes" ;-)
Imorgen blir det en luftetur med to gode venninner, skravling og latter og kaffe på termos langs kyststien en plass.
 
Hver dag = masterskriving + en treningsøkt...! Håper formen holder! 0 sosialt liv frem til levering i mai :-(
 
Har vært på lagersalg i dag (babytøy/utstyr), så her jeg sydd ferdig karneval kostyme, babynest og strikket ferdig en genser.

I morgen skal vi på karneval i sjømannskirka. Så skal jeg på HM å bytte en mammabukse som selvfølgelig ikke passet.
 
Jeg er godt uti min siste nattevaktshelg kanskje før permisjon:) dagen i dag ble brukt til å prøve å sove og ikke greie det:( men nå driter jeg i det. Det er vel sunnere for babyen at jeg ikke stresser med å sove..
I morgen tenkte jeg å hvile så mye kroppen vil og prøve å være en bedre mamma enn jeg var i dag<3
 
Ble en forsinket bursdagsfeiring for sambo med vennegjengen i går. Han ble kidnappet til curling, middag og escape room. ( jeg styrte langt unna curlingen og glad for det, to av spillerne falt skikkelig på isen). Magen og bekkenet syns ikke det var greit med en liten gåtur mellom aktivitetene, var så vidt jeg klarte å komme meg tilbake til bilen, var så vondt. Håper bare jeg klarer å stå lenge nok på kjøkkenet idag til å få laget kaken til familiebesøket.
 
Back
Topp