Hva er deres modningstegn?

Vonde mensnurringer idag, slet med å gå og sitte i bilen. Måtte puste meg gjennom noen kynnere også iløa dagen. Så stopper det mot kvelden nå når jeg legger meg... aaargh! Vondt i rumpa og litt uggen. Ellers rolig. Blir gal!

Åååå sååååå siiiiinnaaaaa!!!!!!!
:shifty::grumpy::hilarious::sour::spitoutdummy:

Smalt soveromsdøra så hardt igjen at et bilde på veggen i entreen ramlet ned (og 4åringen sluttet akutt med krokodilletårer, trass og alt mulig annet og kunne høre sambo trekke på skuldrene og sukke litt oppgitt.)

..Jaja nå er iallefall mor alene i huset en times tid om ikke annet .. :nicethread

Jaja brøleape/monstermamma ble til sippeguri da poden på 4år kom hjem ikveld etter å ha trosset sine egne nerver og danset foran 300 mennesker:queen
Så da undertegnede ble vist opptak av dansingen DAA skrudde vannkrana seg på da. :Heartbigred

Litt små murringer etter at jeg ble strippet idag , men ikke noe mer ...

I natt og i dag har jeg skikkelig uvel i magen og små kvalm og løper inn og ut fra do. I tillegg kommer noen kraftige tak inni mellom. Håper det har gitt seg nå.

Masse mensmurringer/smerter i natt . Men også luft i magen kombinert:shifty:

Hadde mye ryggsmerter og utflod, nå har jeg mye utflod og menssmerter. Måtte dra fra jordmor til legen i går fordi jeg hadde leukocytter og blod i urinen. Nå går jeg på antibiotika :banghead: Jeg som trodde at noe snart kanskje skulle skje :hilarious:

Ble strippet idag på terminkontroll (7dager over termin). Hadde egentlig tenkt å ikke la meg strippe men var litt moden så da lot jeg det stå til (og jm på sykehuset var veldig flink rent kommunikasjonsmessig ).

Hadde 2cm åpning før stripping. Dro derfra med igangsettelsestime i hånda om 2 dager da jeg regelrett ikke klarer mer. Dro rett til «trøstedama» mi aka hudterapeut som gav meg sinnsykt deilig og tiltrengt fotterapi og fotmassasje.

Har nå myyye murringer i ryggen, poden presser nedover og kynnere kommer ganske så sterke så må puste meg gjennom de. Tok en Paracet så jeg kanskje (om jeg er heldig) får sove litt. Er jeg heldig så starter riene av seg selv -om ikke blir det ballongkateter på torsdag

Ble strippet idag på terminkontroll (7dager over termin). Hadde egentlig tenkt å ikke la meg strippe men var litt moden så da lot jeg det stå til (og jm på sykehuset var veldig flink rent kommunikasjonsmessig ).

Hadde 2cm åpning før stripping. Dro derfra med igangsettelsestime i hånda om 2 dager da jeg regelrett ikke klarer mer. Dro rett til «trøstedama» mi aka hudterapeut som gav meg sinnsykt deilig og tiltrengt fotterapi og fotmassasje.

Har nå myyye murringer i ryggen, poden presser nedover og kynnere kommer ganske så sterke så må puste meg gjennom de. Tok en Paracet så jeg kanskje (om jeg er heldig) får sove litt. Er jeg heldig så starter riene av seg selv -om ikke blir det ballongkateter på torsdag

Høres jo veldig lovende ut! Det blir fødsel snart. Lykke til!

Da håper jeg at riene starter av seg selv i natt ,lykke til :)

Litt småvondt i magen idag .

Uansett så er fødsel veldig nært forestående! Masse lykke til :)

Så godt du blir satt igang om det ikke starter av seg selv, det lettet nok litt ? Høres sååå digg ut med massasje/fotbehandling!

Håper på en måte du ikke får sovet,men at det tar seg opp istedenfor :angelic: :goodnight

Så godt du blir satt igang om det ikke starter av seg selv, det lettet nok litt ? Høres sååå digg ut med massasje/fotbehandling!

Håper på en måte du ikke får sovet,men at det tar seg opp istedenfor :angelic: :goodnight

Ja det letter veldig å møte forståelse etter et knalltøft svangerskap og litt Div private omstendigheter siste årene.

Nå har sammentrekningene begynt å roe seg i både lengde og hyppighet så nå håper jeg på noen timer i soveland (mao paracetten funket dårlig). Denne gangen virker det også som om strippingen fungerte evt så var det fotterapien :flower .. kanskje en kombo?!

Ja det letter veldig å møte forståelse etter et knalltøft svangerskap og litt Div private omstendigheter siste årene.

Nå har sammentrekningene begynt å roe seg i både lengde og hyppighet så nå håper jeg på noen timer i soveland (mao paracetten funket dårlig). Denne gangen virker det også som om strippingen fungerte evt så var det fotterapien :flower .. kanskje en kombo?!
Det tror jeg på! Det er deg vel undt litt forståelse!

Ååh jeg er så spent på dine vegne! Det er kanskje en god kombo ja ;)

Sov godt :goodnight

Nå er jeg sikker på at noe driver og skjer her. Knipene som roet seg litt da jeg la meg driver på jevnlig, såpass at jeg ikke får sove.
Det er jo ikke ordentlig vondt enda, men ubehagelig er det :p så nå sitter man på do og sliter med litt løs mage! Håper på at jeg uten problemer kan holde meg hjemme til morgenen hvis dette blir noe ut av, så det blir lettvint med frøkna og barnevakt :nailbiting:

Lykke til til alle dere som begynner å nærme dere! Her skjer det ingenting foreløpig, men terminen er ikkje før 25.desember, og jeg har en følelse av at jeg går over tiden (aner ikke hvorfor [emoji51]). Jeg har akkurat gått ut i permisjon og det har vært skikkelig travelt! Nesten mindre travelt å ha to jobber [emoji23]

Heldige dere som faktisk kjenner noen ordentlige tak! Her stopper det bare opp eller så må jeg på do eller har luft - blir sprø:confused:

Heldige dere som faktisk kjenner noen ordentlige tak! Her stopper det bare opp eller så må jeg på do eller har luft - blir sprø:confused:
Jeg blir så usikker på hva som skjer. Jeg klarer å duppe av mellom slagene, for så å våkne av takene. Og de er mer intense enn kynnerne jeg har hatt, der det bygger seg opp til en topp og slipper. Men de er enda ikke særlig vonde, og har jo hatt dem hele natten :facepalm: *klør seg i hodet*

Jeg blir så usikker på hva som skjer. Jeg klarer å duppe av mellom slagene, for så å våkne av takene. Og de er mer intense enn kynnerne jeg har hatt, der det bygger seg opp til en topp og slipper. Men de er enda ikke særlig vonde, og har jo hatt dem hele natten :facepalm: *klør seg i hodet*

Samme her, har kjent tak ca hvert 20 min siden i går rundt kl 19, våknet rundt kl 0430 av en som var veldig vond, etterfulgt av enda en jeg måtte puste meg igjennom. Etter disse to har det vært roligere, ikke spesielt vondt.. Håper det tar seg opp snart..:-)

Back
Topp