Hva er deres modningstegn?

Shit jeg har glemt hvor ubehagelig det er med sånn «menssmerter». Hatt det litt av og på et par dager nå. Rakk bare en mensperiode før jeg var gravid, og før det har jeg gått på p-piller i 15 år:p merkelig følelse altså.
I tillegg til en del kynnere, nedpress, stikkinger skjeden og diaré. Tenker det må være noe modningstegn.

Jeg våknet i dag tidlig av at det rant men det var ikke det splæsjet jeg så for meg så jeg var veldig usikker på om det var vannet som gikk eller om det var utflod. Vi har vært inne på sykehuset på sjekk og det var vannavgang. Jeg har foreløpig ingen rier, så skal tilbake på kontroll i morgen og blir satt i gang da eller senest lørdag, litt avhengig av hva kontrollen viser. Med mindre riene starter av seg selv før det, da, noe jeg håper de gjør! :)

Jeg våknet i dag tidlig av at det rant men det var ikke det splæsjet jeg så for meg så jeg var veldig usikker på om det var vannet som gikk eller om det var utflod. Vi har vært inne på sykehuset på sjekk og det var vannavgang. Jeg har foreløpig ingen rier, så skal tilbake på kontroll i morgen og blir satt i gang da eller senest lørdag, litt avhengig av hva kontrollen viser. Med mindre riene starter av seg selv før det, da, noe jeg håper de gjør! :)

Så spennende!
Hvor langt er du på vei nå?

Veldig mye luft i magen :oops: Og små murringer ....

Åhh spennende :joyful: Heldig som snart er ordentlig på gang , litt små misunnelig kjenner jeg hehe :p

Shit jeg har glemt hvor ubehagelig det er med sånn «menssmerter». Hatt det litt av og på et par dager nå. Rakk bare en mensperiode før jeg var gravid, og før det har jeg gått på p-piller i 15 år:p merkelig følelse altså.
I tillegg til en del kynnere, nedpress, stikkinger skjeden og diaré. Tenker det må være noe modningstegn.
Har akkuratt det samme, og hadde glemt i grunn åssen de menssmertene var igjen :wideyed::wacky:

I hele dag har jeg hatt skikkwlige vonde tak, ikke klart å gå levere minsten i bhg. Måtte bli hentet halveis til bhg pga smerter. Dabbet litt av nå på kvelden men de kommer ennå. Håper det resulterer i åpning og at noe skjer!
Hvordan gikk det ?

Fremdeles gravid :) det kommer mer sjeldent nå. Skal på ny sjekk hos jm i morgen så hun kan se om det har åpnet seg. Håper egentlig det [emoji85] Er helt avflatet men ikke åpning for noen dager siden. Men nå har det vært ufattelig mye aktivitet de to siste dagene så kanskje noe har skjedd [emoji85]
Så spennende da! Det er nok gode modningstegn du Har, det spørs vel bare hvor lenge du skal ha det slik :p

Skikkelig mageknip og løs mage idag og :wtf:

Fikk en del tak i mage og rygg etter jeg lurte mannen til litt kos i natt. Ga seg etter kanskje en times tid, men håper det modnet ting litt i alle fall :P

Plutselig tisset i ett idag, han sparker så mye at det presser så ned , au :wideyed: Og løs avføring enda ...

Litt kraftigere kynnere, mer nedpress og til tider sånn nervestråling i tissen.

Hun treffer nok en nerve helt nede, veldig vondt i rompa/skjelettet og sterke mensmurringer og kynnere og litt vondt i ryggen. Håper det tar seg opp mer. Nok til at jeg slet litt med å skjule det når vi var hos svigers.

Var innom føden igår pga blødning.. de trodde det var modningstegn.. har mye kynnere og nedpress om dagen[emoji4]

Bare disse vanlige kynnerne mine og kraftig nedpress. Men lillebror vil ikke ut, han trives for godt i magen!!! :sorry:

Back
Topp