Hva er deres modningstegn?

1.dag på overtid..
Jm sa hodet har festet seg, magemålet har blitt «mindre» mtp symfysemål da magen er sunket.
Ifølge jordmor så er det nå «bare» å vente på riene..:blackalien::bored: tålmodighetsprøve delux!

Kjenner hodet presser, er dautrøtt (og attpåtil litt forkjølet) og gjør ingenting mer enn jeg absolutt må.
og så er jeg tidenes hormonbombe - herlighet! Blir flau på egne vegne :mad::cool::D Tror jeg skal forbli huleboer inntil leieboeren er ute :hilarious:

Spennende om det tar seg opp da! :happy:
Det roa seg ned igjen..:/ Har sovet nesten hele natten, men hatt litt vondt i korsryggen. I tillegg til ei skikkelig apekatt i magen. Nå ligger jeg i senga, og har hatt ca seks godt merkbare kynnere på 40 min. Men kjenner ikke noe nedpress eller noe sånt nå.
Fader asså, jeg vil bare ha dette overstått..!!:arghh:

Det roa seg ned igjen..:/ Har sovet nesten hele natten, men hatt litt vondt i korsryggen. I tillegg til ei skikkelig apekatt i magen. Nå ligger jeg i senga, og har hatt ca seks godt merkbare kynnere på 40 min. Men kjenner ikke noe nedpress eller noe sånt nå.
Håper det tar seg opp etterhvert, venter på at det skal skje her og :wtf:

Æsj det var ikke sånn planen var.. det skulle ta seg OPP :rolleyes: når var terminen din nå igjen ?

Ja, utrolig hvor tregt tiden går nå etter at 9 måneder har rast av gårde! Når er/var termin din?
Terminen min er 14 Desember, gått over hver gang og hadde håpet at jeg hadde født før for en gang skyld denne siste gangen :rolleyes:

Ikke sant!:wtf::hilarious: Jeg kjenner mere nedpress og sprell fra lille nå når jeg har stått opp, men tør ikke håpe for mye. Er 39+1 idag, hva med deg? :)
Kjenner mye sprell (økt de siste 2-3dagene) jeg er 39+0 idag så rett bak deg! :happy: får håpe fødsel er nært forestående for oss begge :shifty:

Kjenner mye sprell (økt de siste 2-3dagene) jeg er 39+0 idag så rett bak deg! :happy: får håpe fødsel er nært forestående for oss begge :shifty:
Ja, det er helt vanvittig hvor mye babyen klarer å bevege seg på så liten plass :p Vi får håpe det, det er spennende å vente også da! Og hver gang jeg kjenner noe uvant, så tenker jeg «wæææ, nå??? Puh, falsk alarm»:hilarious:

Ja, det er helt vanvittig hvor mye babyen klarer å bevege seg på så liten plass :p Vi får håpe det, det er spennende å vente også da! Og hver gang jeg kjenner noe uvant, så tenker jeg «wæææ, nå??? Puh, falsk alarm»:hilarious:
Samme her! Drømmer at jeg finner blod på papiret, og hver gang det er noe slimete mer gul utflod #toomuchinfo så tenker jeg ja(!)nå(!) Men.... først ville vi absolutt ikke se blod eller utflod eller kjenne på smerter u magen osv, nå er vi litt desperate etter det haha :hilarious::hungover:

Samme her! Drømmer at jeg finner blod på papiret, og hver gang det er noe slimete mer gul utflod #toomuchinfo så tenker jeg ja(!)nå(!) Men.... først ville vi absolutt ikke se blod eller utflod eller kjenne på smerter u magen osv, nå er vi litt desperate etter det haha :hilarious::hungover:
Haha, det drømte jeg også her om dagen!:hilarious: Her skjer det ikke så mye nå, men hele dagen idag har gått til å sove og å gå på do..:meh: Spørs om tarmtømming-prosjektet er igang. Skikkelig laber form i hvertfall. Sulten, men har bare fått i meg en klementin siden frokost. Så nå har jeg bestilt Ritz-kjeks og cola fra han som er ferdig på jobb.

Haha, det drømte jeg også her om dagen!:hilarious: Her skjer det ikke så mye nå, men hele dagen idag har gått til å sove og å gå på do..:meh: Spørs om tarmtømming-prosjektet er igang. Skikkelig laber form i hvertfall. Sulten, men har bare fått i meg en klementin siden frokost. Så nå har jeg bestilt Ritz-kjeks og cola fra han som er ferdig på jobb.
Huff, da er du nok sliten.. håper du f0r i deg litt ifra det han kommer med. Håper prosjekt fødsel er igang, at du ikke er blitt syk :wtf:

Huff, da er du nok sliten.. håper du f0r i deg litt ifra det han kommer med. Håper prosjekt fødsel er igang, at du ikke er blitt syk :wtf:
Har spist opp hele kjekspakken nå! At det kan være SÅ godt med knusktørr kjeks!?:joyful:
Takk, det håper jeg også. Har sagt i flere måneder at jeg tror hun blir født 30. desember, så hun er mer enn velkommen! Hehe!

Har spist opp hele kjekspakken nå! At det kan være SÅ godt med knusktørr kjeks!?:joyful:
Takk, det håper jeg også. Har sagt i flere måneder at jeg tror hun blir født 30. desember, så hun er mer enn velkommen! Hehe!
Huff Ja, det er rart hva man "føler frister" noen ganger! Jeg fikk sykt lyst på en boks med ananas igår :hilarious:

Spennende å lese hva alle dere kjenner på, håper noe skjer snart da:joyful: Har ikke termin før 28 desember, men kynnerne kjennes kun i korsryggen og hatt veldig mye vondt idag. Såpass at jeg direkte blir uvel :sour: Håper han vil komme snart, estimering på vekt i går viste 3,3 så i følge legen er det i grunnen ingen fare :rolleyes:

Back
Topp