Hva er deres eggløsning symptomer?

CAA

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Hei! Nå er jeg kun to dager unna første eggløsning, siden vi mistet i mars.

Og jeg er så utrolig oppblåst :yuck::wtf: Er det vanlig? Har ikke vært det før nemlig, så blir jo forundrende på om eggløsning kanskje ikke kommer likevel/ til tiden.

hvilke symptomer har dere på eggløsning?

Jeg pleier å få en del mer utflod, føler meg alltid fuktig nedentil. Får vannaktig utflod med EL-slim. Ofte føler jeg et type press i livmorområdet. Noen ganger litt murringer som kan minne om veeeeldig svake menssmerter.

Jeg mistet også i mars, så spent på hvordan jeg merker eggløsninga når den kommer :rolleyes: håper den kommer når den skal rundt 14-16 mai.

Jeg merker det på utfloden og kanskje sexlysten, pleier egentlig ikke kjenne noe mer enn det.
Også ganske lav temp som skyter i været etterpå :p

Et par dager før får jeg økt utflod og el-slim.
Samme dag blir jeg støl i ryggen i noen timer, og som regel stikker det litt på den eggstokken som gjelder.
Dagen etter får jeg nesten alltid ømme pupper og utfloden forsvinner. Da vet jeg at eggløsningen har vært.

En god del eggløsningsslim i fire-fem dager før selve eggløsningen, stikking/ømhet i livmorområdet (haha skrev først livmoro- området).

Kan minne litt om uvi, må også hyppigere tisse før eggløsning. På selve eggløsningsdagen, eller rett før, er det skikkelig ømt, spesielt når jeg tisser. Noen ganger kjenner jeg det så godt at det liksom stråler nedover beinet. Vi snakket om dette i ikm gruppen min nettopp, så flere beskrivelser inne på IKM uke 19 :cat::joyful:

EL-slim og utflod (har ikke utflod til vanlig), blir oppblåst og kroppen holder på en god del vann. Merker det litt på sexlysten, men om det er fysisk eller psykisk (fordi jeg vet det er mulighet for babymaking) er jeg litt usikker på.

EL-slim og utflod (har ikke utflod til vanlig), blir oppblåst og kroppen holder på en god del vann. Merker det litt på sexlysten, men om det er fysisk eller psykisk (fordi jeg vet det er mulighet for babymaking) er jeg litt usikker på.

Enig med det at man ikke helt vet om det er fysisk eller psykisk lyst siden man er klar over EL :hilarious:
Sånn har det vært lenge før vi prøvde også, hadde jo litt lyst på et 'uhell' :joyful:

Enig med det at man ikke helt vet om det er fysisk eller psykisk lyst siden man er klar over EL :hilarious:
Sånn har det vært lenge før vi prøvde også, hadde jo litt lyst på et 'uhell' :joyful:
Men det er nok en kombo- biologien er jo innrettet sånn at vi skal formere oss, tross alt.

Jeg blir en umulius rundt eggløsningstid. Jeg får et økt behov for nærhet, omsorg og kjærlighet men samtidig blir jeg veldig avvisende og får for meg at mannen kun vil ha sex pga behov og ikke fordi han liker meg og vil kose. Jeg får litt vrangforestillinger og blir skikkelig muggen :wacky::rolleyes: Ellers i syklusen er jeg ikke sånn.
Får litt sånn depressive tendenser og verden raser.

Fysiske symptomer er ømhet nederst i magen og innvendig ved sex og skarpe stikk ut mot sidene i magen.

Jeg pleier å få en del mer utflod, føler meg alltid fuktig nedentil. Får vannaktig utflod med EL-slim. Ofte føler jeg et type press i livmorområdet. Noen ganger litt murringer som kan minne om veeeeldig svake menssmerter.

Jeg mistet også i mars, så spent på hvordan jeg merker eggløsninga når den kommer :rolleyes: håper den kommer når den skal rundt 14-16 mai.

hadde samme symptomene faktisk! Men var redd det skulle være tegn på sopp :hilarious: tror eggløsning er her :dummy::dummy1: har også typ et press, og veldig svake mens smerter på ene siden.
Moro å lese alle sine symptomer, mye forskjellig.

så trist å høre at du også mistet i mars :( jeg mistet ganske sent, men virker nå som eggløsning er her selvom. Så krysser fingrene for deg, at din kommer som normalt den og <3

hadde samme symptomene faktisk! Men var redd det skulle være tegn på sopp :hilarious: tror eggløsning er her :dummy::dummy1: har også typ et press, og veldig svake mens smerter på ene siden.
Moro å lese alle sine symptomer, mye forskjellig.

så trist å høre at du også mistet i mars :( jeg mistet ganske sent, men virker nå som eggløsning er her selvom. Så krysser fingrene for deg, at din kommer som normalt den og <3

Da høres det ut som eggløsning ja :joyful:

Hvor sent mistet du? Jeg var 9+2, men fosteret ble målt til 8+1 - 8+3 et sted. Har nettopp hatt første mens nå siden aborten, så da håper jeg ting er klart for en ny graviditet nå!

Det er akkurat det jeg har kjent på nå de siste dagene! Håååper det er EL :joyful:

Da høres det jo ut som el :joyful: skal sies at jeg pleier å ha de symptomene der i 1 ukes tid. Så vet aldri helt sikkert når selve el-dagen er da.
Det et vanskelig å vite uten å teste/ta temp. :yuck: Jeg brukte (før første graviditet) å ha symptomer i et par dager før. Nå vet jeg ikke lenger. :hilarious: Men nå føles det ut som en mer normal syklus.

Det et vanskelig å vite uten å teste/ta temp. :yuck: Jeg brukte (før første graviditet) å ha symptomer i et par dager før. Nå vet jeg ikke lenger. :hilarious: Men nå føles det ut som en mer normal syklus.

Jeg skal teste el-tester for første gang nå. Så da finner jeg jo ut om el kommer rundt tidspunktet jeg forventer, og når selve el-dagen er i forhold til symptomene jeg pleier å ha :joyful:

Da høres det ut som eggløsning ja :joyful:

Hvor sent mistet du? Jeg var 9+2, men fosteret ble målt til 8+1 - 8+3 et sted. Har nettopp hatt første mens nå siden aborten, så da håper jeg ting er klart for en ny graviditet nå!

var nok det <3

uff :( er så utrolig trist når det skjer. Har ikke ord </3

i uke 16, men fosteret ble målt til mellom uke 13 og 14 .

krysser fingrene for deg og for meg ❤️ Syntes jeg skimtet en svak svak strek nå, 7 DPO. Men vi får vente å se.

var nok det <3

uff :( er så utrolig trist når det skjer. Har ikke ord </3

i uke 16, men fosteret ble målt til mellom uke 13 og 14 .

krysser fingrene for deg og for meg ❤️ Syntes jeg skimtet en svak svak strek nå, 7 DPO. Men vi får vente å se.

Uff, ja da mistet du jo veldig sent :Heartred det er jo helt forferdelig.

Så spennende at du er i DPO land nå, håper du får 2 streker om noen dager :Heartred

Jeg har el-symptomer nå og venter på positiv el-test :joyful:

Uff, ja da mistet du jo veldig sent :Heartred det er jo helt forferdelig.

Så spennende at du er i DPO land nå, håper du får 2 streker om noen dager :Heartred

Jeg har el-symptomer nå og venter på positiv el-test :joyful:

Ja, :( . Forferdelig uansett hvilken uke man er i <3

veldig spennende !

da håper jeg du kjører på ;):hilarious: hihi, lykke til <3

Back
Topp