Hva er den verste statusoppdateringa

Ja det er desverre sant... :/ Vedkommende fikk masse pepper helsigvis!

Uff ja, mange lite hensynsfulle mennesker

Et kallenavn skrev:

tone86 skrev:
du har lest på fb? Ja, det lurer jeg på!

Er så mange grusomme syns jeg... I går så jeg

"barna i afrika vet ikke hvor godt de har det. Det er SÅ vondt å være stappmett!!"

Fysj... 

Tuller du??? 

Etter å ha lest den tror jeg ikke jeg har sett noen som kan havne i samme kategori..

Håper noen sa ifra til det mennesket som tydeligvis mangler grunnleggende empati og respekt for mennesker. 

Den der driver pappa også å tuller med .. helt smakløst!

Jeg hater de der "bla,bla,bla trykk liker hvis du er glad i meg"

I kjølvannet av 22. juli var det en bekjent på facebook som først skrev noe i denne dur: "Det var jo det jeg sa - vi skulle aldri ha sluppet de j**** utledningene inn i landet!". En person hadde kommentert at det faktisk var en nordmann som sto bak, og om han ikke følte seg litt dum nå? Det stupide mennesket presterer å svare med en ny status: "Det var jo det jeg sa - de j**** utlendingene har dårlig påvirkning på gode nordmenn!"..

Jeg var rimelig kjapp til å trykke "fjern venn".

En bekjent skrev følgende etter 22.juli: "Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer." Tok ca 2 sekunder før hun var fjernet fra vennelisten. Usmakelig og respektløst! 

Ellers hater jeg "trykk liker hvis du har sett meg smile/le/tisse/hoppe tau/holde et glass i hånden mens jeg balanserer så skal jeg fortelle deg noe veldig spennende som du ikke vet om meg, men bare på innboks. Send meg likegodt et tall mellom 1 og 100 i samme slengen, så skal jeg si hva jeg syns om deg. Koooz!" 

Jeg blir sprø av veldig personlige statusoppdateringer om exer og politi anmeldelser og diverse slike ting.. Legger ut om samliv, sexliv etc etc.. Slike ting kan de fint holde for seg selv!

Spøkelseskladden skrev:
En bekjent skrev følgende etter 22.juli: "Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer." Tok ca 2 sekunder før hun var fjernet fra vennelisten. Usmakelig og respektløst! 

Usmaklig og respektløst - javisst! Og i tillegg et det jo beviselig feil!!!

*trykk her hvis du er en ekte venn av meg og liker meg..blabla *

*Stem på ditten og datten så vinner jeg konkurransen.

Ikkje så veldig ille oppdateringer, men ganske irriterende

Back
Topp