Hva er den verste statusoppdateringa

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
du har lest på fb? Ja, det lurer jeg på!

Er så mange grusomme syns jeg... I går så jeg

"barna i afrika vet ikke hvor godt de har det. Det er SÅ vondt å være stappmett!!"

Fysj... 

tone86 skrev:

"barna i afrika vet ikke hvor godt de har det. Det er SÅ vondt å være stappmett!!"

Fysj... 

Tuller du??? 

Etter å ha lest den tror jeg ikke jeg har sett noen som kan havne i samme kategori..

Håper noen sa ifra til det mennesket som tydeligvis mangler grunnleggende empati og respekt for mennesker. 

"shit nå gikk slimproppen. Hadde aldri sett den for meg, men trodde ikke det var så ekkelt!!!"

Synes ikke slike detaljer egner seg på facebook. INGEN har interesse av å vite det...

tone86 skrev:

Fysj... 

Jeg har også sett den statusen. Har i tillegg hørt for som sier det, og tror de er kjempe morsomme. Noe de absolut ikke er!!!

det må være statusoppdateringer som inneholder noe om at dem vil dø eller at dem vil at noen skal skyte dem osv fordi dem er fyllesjuke.. Jeg har for stor respekt for livet til å ikke bli irritert over sånne statuser!emoticon

så forferdeig å skrive!!! har egentlig ikke sett noen fæle statuser...

tone86 skrev:

Fysj... 

Tror heller ikke jeg har sett noe i den gata der heldigvis!:( Uff, så fælt...

Er mye rart som kommer som statuser, men mer i gata ekkelt kanskje, enn direkte stygt!!

tone86 skrev:

Fysj... 

Den personen hadde nok ikke vært i lista mi så veldig lenge. Om du ikke gidder å hjelpe dem så kan du iallefall føle medlidenhet istedenfor å slenge dritt.

huff,f olk skriver så mye rart, at jeg har bare begynt å blunke og late som jeg ikke ser det.

uff, mangel på sosiale antenner =(

også de som deler de bildene med misshanlede barn og kvinner...  grusomt!!

Jeg har faktisk aldri sett noen stygge, ekle eller fæle oppdateringer hos mine venner.

Verste statusoppdateringen jeg har sett er at jeg så noen i familien var død. 

Det var noe sånn som dette som ble skrevet:

Dette som skjedde med norge 22. juli er fælt og grusomt. Foreldre som mister barn, barn som mister foreldre og venner som mister sine nærmeste og beskjente. Men hva med alle oss som nå har det vondt og lider?? Hvor er den hjelpen. Ingen har prøvd og hjelpe meg og kari gjennom denne tunge tiden. 

Jeg ble jo helt fortvila og ringe. Siden hun som skrev innlegget sa jo at hun og dattra hadde det vondt nå. ang. 22 juli. Og de hadde jo en sønn og bror Ola. Tokk det jo da opp som at han hadde blitt drept 22 juli........ Men nei, hun syns at folk fokuserte alt for mye på 22. juli og de som led pga det. I steden for på henne som måtte bo i en campingvogn mens de pussa opp etter vannlekasje!!!

Sletta dama på dagen jeg...... hørt noe værre enn det?

Herregud det var jo også noe å skrive!!!
Jeg har ikke sett noen spesielle kjipe, men har en venn som til tider skriver litt bekymringsfulle oppdateringer om at liver er kjipt og slikt som "var det ikke noen som sa at livet var lett? det er det ikke, kunne like greit tatt kroken på døra"... og "drikker og drikker, har mye sorger å slukke"... synes ikke slike er så hyggelige å lese.. men så tenker jeg også at de har behov for oppmerksomhet og søker det på den måten.. 

Ellers så hater jeg slike oppdateringer som sier A men ikke B...

Kusina mi som skrev "R.i.p Farmor" på facebook før resten av familien var informert....

Den 22. juli var det en som skrev at "det var muslimenes feil og de kunne takke seg selv for at folk ikke likte dem osv." og det ble skrevet etter at Breivik hadde blitt arrestert og fremstilt i media at det var en norsk mann. 
Var så mange som ble sinna på ho at ho sletta hele statusen.

Etter Utøya, (lørdag 23.juli) var Facebook det første jeg sjekket. Husker at jeg lå og gråt og gråt over hvor mange som var blitt drept, overskriftene i alle avisene, vitneutsagnene til de som hadde vært der, og midt imellom alle de empatiske statusoppdateringene på FB skriver en av jentene " hadde en episk kveld igår" og "fyllesjuk.no" og " gårsdagen var fantastisk!". Hun fortsatte utover dagen med oppdateringer i samme stil. Etter en lang diskusjon der jeg følte et slags at for henne tilslutt bare slettet jeg henne som venn.

Kan heller ikke fordra de som skriver f.eks
"Åååå det er det kuleste jeg noen gang har sett!"
også spør mann hva, og de svarer "ikkeno"
og de som kun er ute etter oppmerksomhet og sympati... Usj

Sånn bortsett fra de ekle kjedemeldingene om ditten og datten, blandt annet flere som nevnes her, må jeg si at jeg aldri har blitt så provosert som da en i min "utvidede familie" skrev at "Endelig er Mo ute av X-faktor, så får vi en norsk vinner i år da"...

Mo og Chand er da faen meg like norske som naziræva hennes liksom... 

3xS skrev:
det må være statusoppdateringer som inneholder noe om at dem vil dø eller at dem vil at noen skal skyte dem osv fordi dem er fyllesjuke.. Jeg har for stor respekt for livet til å ikke bli irritert over sånne statuser!emoticon

En veninne av meg hadde en slik status 23. juli i år, hun hadde vært på fest og var fyllesyk 

Har ikke facebook!

Back
Topp