Hva driver dere med?

Tine_mor

Elsker forumet
Hva driver dere med på fritiden og slikt? Tenkte det kunne vært gøy å bli bedre kjent med dere her inne[:)]

hmmm
sitter her inne vel[:D]

Idag baker jeg brød!!! *kjempestolt* [:)]

Men sånn ellers er jeg sammen med venner og spiller badminton!

Tilbringer mye tid med mann og barn, da!! Ogs å synger jeg i gospelkor!! Veldig fint, elsker å synge! Er med i styret der og.. Ellers er det nok mye skole for tiden, går på drama. Ja, og så strikker jeg babytepper når jeg har tid...!

hehe[:D] Tenkte sånn på fritiden,hva dere liker å gjøre på å sånt[:D][;)]

Hvor mangen år har du igjen på skolen da? Musikk er nydelig,spesiellt gospelkor[:D]

Sitter endel innpå her da.
Er sykemeldt for tiden, er hjelpepleier. Men har fått virus på balansnerven. Har gått svimmel siden 13. august.
Ellers så går det i husarbeid, brodering og barna mine. Og i hverdagene må jeg ha med meg dagens episode av "DAYS OF OUR LIVES". Veldig viktig. Tror jeg er avhengig. Er i grunnen det.

æ har blitt VÆLDI gla i sofaen før tia. gidd liksom ikkje nåkka, sett heime heile dagen. mei får vel ta opp en hobby ijænn snart før æ møsta d lille vette æ har ijænn (om d e nåkka ijænn då)

Hmm har egnetlig ikke så mange interesser jeg da.. Er for det meste sammen med kjæresten! Vi trives veldig godt i hverandres selskap og er bestevenner [:)]
Men vi liker veldig godt å reise på hytte, fiske litt om sommeren, dra på utenlandsturer, shoppe, se film, lese bøker, spille spill (både på data og brettspill..), ha sex.. He he litt av hvert [:)]

Så flink du er da[:D] Eg baker aldri,må nesten begynne enn gang[;)]

Hvor mangen år har du igjen på skolen da? Musikk er nydelig,spesiellt gospelkor

Hvis det var meg du mente, så er jeg egentlig ferdig ergoterapeut.. Tar drama grunnfag nå, egentlig for gøy.. Har lyst å fortsette på mellomfag om et år, men må nesten se om vi har råd til at jeg ikke jobber!! Og jeg og elsker musikk!!! Drømmer om å bli musikkterapeut en gang, men det finnes vel grenser for hvor mange år man kan gå på skole.. hehe

jeg liker å gå turer og trene når jeg orker ( har nesten ikke trent på to uker nå...[:-])
ellers er jeg glad i fotball, dra så ofte jeg har råd på fotballkamper..Ellers går mye av tiden til jobb og skole, liker egentlig å lese masse bøker, men føler at jeg må fokusere mest på skolen nå..(er ferdig til sommeren [:D])
ellers liker vi å gå på fjellturer, bade om sommeren og kose oss med venner [:D]

nja mye av fritida går jo til mann og barn da.. ellers så er jeg hjelpepleier, og jobber på et sykehjem.. noe jeg trives kjempe godt med.. jeg er sammen med venner, leser, husarbeid++++ og SELVFØLGELIG dataen da, hehe!! [:D]

Felles interesser for oss alle sammen er vell: BABYVERDEN[:D]Noen andre enn meg som er avhengig?[8|] Må inn hver eneste dag,gjerne flere ganger for dagen! Og slik har det vært siden mai.. Sikkert pga alle de kjekke folkene her inne[;)]

hehe...trur vi fleste har det sånn Tine_mor [:D]

er sykemeldt for tiden.. men til daglig jobber jeg i butikk.
på dagene nå så gjør jeg litt husarbeid, baker, prøver meg på litt turgåing.
så handler jeg julegaver og pakker inn.. er sammens med venner på kafe, og har film/ matkvelder sammens med venner.
spiller litt bowling, men det er nå blitt litt tungt i det siste.. kanke skjønne hvorfor[8|].
så blir det jo litt tid her inne da og[:D]

ORIGINAL: helen79

Sitter endel innpå her da.
Er sykemeldt for tiden, er hjelpepleier. Men har fått virus på balansnerven. Har gått svimmel siden 13. august.
Ellers så går det i husarbeid, brodering og barna mine. Og i hverdagene må jeg ha med meg dagens episode av "DAYS OF OUR LIVES". Veldig viktig. Tror jeg er avhengig. Er i grunnen det.

Hurra, trodde jeg var den eneste som så på days of our lives!!
Ellers er det Thea, venner, skole og familie i disse dager. Jobber i barnehage som jeg er permitert fra.

Hehe,høres deilig ut[:)] Bra du får slappe litt av før den lille kommer,blir jo litt mer hektiskt da! Ja,lurer på hvorfor det er blitt tyngre å spille bowling?[;)]

days of our lives

Seriøst? Nesten værre enn passions.. men eg skal ikke si noe[:D] hehe (mobbe littegranne) [;)]

whatever. ikke kom her å diss days altså, så skal jeg personlig oppsøke deg når jeg kommer hjem til jul og surre deg inn i ducktape, og sette fyrsikker i øynene dine, slik at du blir tvunget til å se på når jeg setter på alle sesongene av days.
Og du, den serien har vart i 40 år altså, dvs maaaaaange sesonger[:-]

Back
Topp