Hva driver dere med?

Jeg driver aktivt med hester så det fyller mye av min tid. Så holder vi på å bygge leilighet så det er jo litt av en jobb[:@]

Jeg har lært meg å strikke, veldig fornøyd med det, mamma å!!! Ellers syns jeg det er morsomt å lage ting (I love panduro....), og pynte kaker.....

Så flink du er da toveli6[:)][:)][:)][:)] Vaska rundt på stua i går. Går ikke så fort i svingene her....

Jeg er glad i å lage ting, spesielt smykker, også liker jeg å tegne og male. Har også en hobby jeg liker utrolig godt, som tar litt tid, det er scrapbooking. Gleder meg til å lage album med den lille babyen min [:)]

Ellers er både jeg og samboer hjemmekjære, og vi elsker å spille spill. Særlig spørrespill. Men vi liker også å være sammen med venner da.

Jeg studerer på 5.året (lærer), og jobber litt i hjemmesykepleien. Ellers er jeg fotballfrelst, elsker å danse(aalt mulig), trene, gå på kino, kafé, reise, bare være hjemme med kjæresten og sønnen.. Ski er gøy! Både bortover og nedover. Og brettspill, spillekvelder og god mat med venner[:D]

ORIGINAL: toveli6

Jeg har fått et slitsomt virus over meg..... Husmorviruset; vaska hele kjøkkene igår over og inni skaper. rydda og kasta.Idag tok jeg hele badet....[:)]
Da er du hjertlig velkommen hit toveli, til å vaske rund og sånn! Har to flasker bayilis du kan få også....[;)] Hobbien min nå om dagen er å sitte apatisk i sofaen og deppe over alt jeg ikke orker å gjøre!

Jeg er lærer og har litt å forberede og rette innimellom. I tillegg spiller jeg håndball så det blir trening et par ganger i uka + kamper. I tillegg driver jeg med håndarbeid eks. lager smykker og strikker babytøy!!

Er jo en del med venner, elsker å lese, sitter her inne, og er VELDIG glad i TV'n....Følger med på Alias, CSI, Lost, Beat for beat og Nytt på Nytt. Godt jeg har dere for da har det blitt mye mindre TV på meg[;)]

M

fortiden så er jeg hjemme sammen med thea og koser meg med hun [:D] pleier å gå tur, handle og møte venner [;)] har det helt topp fordagen [:D]

whatever. ikke kom her å diss days altså, så skal jeg personlig oppsøke deg når jeg kommer hjem til jul og surre deg inn i ducktape, og sette fyrsikker i øynene dine, slik at du blir tvunget til å se på når jeg setter på alle sesongene av days.
Og du, den serien har vart i 40 år altså, dvs maaaaaange sesonger

hehe..du dreper meg[:D] morsomeste eg har lest på lenge!! IKKE MESS MED KR.SAN.. Spesielt ikke days of our livs[:)] Da får du med hu å gjøre!! Eg har nettopp begynt å elske days of our livs(kanskje pga fyrstikker i øynene skremmer meg litt) hehe[:D]

Days of our lives

Ikke si det høyt,kr.sand kan se deg[:)]

Back
Topp