Hva drikker dere?

Står i alke fall klorid på innholdsfortegnelsen til vanlig farris, inkl på nettsidene deres:

Klorider er jo ikke klor, men det har Kjøttmeis forklart veldig bra. Men er jo selvfølgelig bedre å være forsiktig dersom man er usikker. Spør lege/helsestasjon hvis du er usikker. (Var det jeg fikk beskjed om av Ringnes!)

For det meste vann, men nå smaker det plutselig vondt. Så da har jeg bytta ut et par av vannglassene med fun light. Ellers blir det som regel en kopp te innimellom.

Mye vann, melk og mozell:p har ikke lyst på kaffe, cola eller annen brus. Syns det er helt greit:-)

Hekta på utvanna eplejuice :D har alltid drukket MYE brus og cola zero, men nå orker jeg nesten ikke tanken en gang!

Her går det stort sett i vann,vann og atter vann :P jeg er så tørst om dagen, så jeg holder på å bli gal. Kan ikke huske at jeg hadde det sånn de andre gangene jeg var gravid...

Vann, farris 1 glass appelsinjuice til lunsjen og 1 kopp kaffe. Stort sett det samme hver dag :)

Drikker stort sett det samme som før jeg ble gravid.. selvfølgelig ikke alkohol.

Vann, cola, en kaffekopp eller 2 i uka, melk, juice, saft

Back
Topp