Hva drikker dere?

FørsteForsøket

Flørter med forumet
Marsboerne2017
Hei

Jeg er 9+0 uker på vei i dag, og har jo fått med meg alle rådene om å drikke mye vann, minimalt med koffein og helst ikke så mye sukkerholdige drikker heller. Kjenner jeg tidvis blir lei av å bare drikke vann - godt med litt smak innimellom. Så hva pleier du å drikke i tillegg til vann?

Farris/bris har jeg forøvrig sett noen nevner kan drikkes, men ikke Ramlösa da det inneholder klor. Sjekket farrisflaska i dag og ser den også inneholder klor. Kjenner noen til hva som anbefales/bør unngås på dette området?

Vatn me eit par sitronskiver e bra å drikka, spesielt om ein e mykje kvalm. Eg drikke egentli da eg har lyst på.. :p ikkje koffein, men har hatt meg et par slurka cola einaste ;p

Drikker kaffe, vann, melk og sukkerfri saft:)

Drikker til vanlig ikke brus, så føler den biten går veldig greit.

Last edited:
Drikker 1-2 kopper kaffe om dagen, vann og kanskje et glass med appelsinjuice eller limonade. Har aldri likt brus, saft eller energidrikker, så det eneste som er litt vanskelig er å begrense kaffen :P

Drikker stort sett alltid brus til middag men velger koffeinfrie alternativer som mozell light eller solo super hvis jeg har fått koffeindosen for dagen :) Resten av dagen går det stort sett i vann og litt kaffe! Finnes jo forøvrig mange gode koffeinfri te, hvis du liker det ;)

Har superdilla på Farris og juice i div varianter for tiden :-) Både hjemmelaget og de ulike fra butikken. Et sunt alternativ til brus:-) Kunne ikke starte dagen uten kaffe før, men lysten på kaffe forsvant i ca uke 5. Orker nesten ikke lukten av kaffe nå...

Var før på å drikke altfor mye kaffe og cola zero men sluttet med en gang jeg testet positiv. Drikker masse vann hver dag men blir også fort lei og trenger noe med smak. Sukkerfri saft og iste synes jeg er veldig godt, og av og til sprekker jeg og tar meg et glass cola zero :-)

Har kutta ut kaffe. Så nå drikker jeg bare te, masse sitron vann og ingefærøl mot kvalmen. Har aldri vært noe glad i brus,juice og saft, men ingefærøl går greit.

Jeg brekker med av smaken av vann for tiden. Må ha kullsyre og smak, så det går mye i farris bris i forskjellige varianter :) farris og juice er også en slager!

Jeg drikker 1-2 kopper kaffe om dagen. Så drikker jeg mye sodastreem vann og vanlig vann. Drikker sjeldent brus og saft uansett, så det klarer jeg meg fint uten. Så drikker jeg et glass melk til frokost.

Fått dilla på Villa brus :happy: drikker ellers mye vann med isbiter og appelsinjuice. Tanken på kaffe gjør meg kvalm (drakk opptil 5 kopper kaffe om dagen før)

Vann, vann og litt cola:-)

Iskaldt vann med en sitronskive har vært nydelig i kveld. Tenker at kunstig sukker er ikke bra, siden barn under 3 år ikke skal ha det. Så den daglige Pepsi Max/ cola zero prøver jeg å slutte med.
Olden boble eple er godt. Ellers melk til brødmåltider.

Back
Topp