Hva drikker dere? :)

junibaby15

Forumet er livet
Junibarna 2015
Jeg drikker vann, litt pepsi max, litt saft og av og til melk.

Jeg har kuttet ut kaffen og kuttet ned på pepsi maxen.

Har så lyst å drikke iste, men de inneholder jo koffein?
Prøver å holde meg unna drikker som inneholder mye sukker og sånn.

Farris og sånt frister ikke mer...

Vanskelig! Hva drikker dere?

Begynner ofte dagen med en kopp te siden det er kaldt om morgenen og jeg ikke har lyst på frokostmed det samme. Ellers går det mest i vann.

Du kan jo drikke litt koffein, så lenge det ikke blir for mye. Så du kan helt sikkert drikke et glass iste :)

Drikker som regel te, litt cola, juice og vann.
Er lite glad i vann, men prøver å drikke så mye jeg klarer.

Jeg drikker vann, litt pepsi max, litt saft og av og til melk.

Jeg har kuttet ut kaffen og kuttet ned på pepsi maxen.

Har så lyst å drikke iste, men de inneholder jo koffein?
Prøver å holde meg unna drikker som inneholder mye sukker og sånn.

Farris og sånt frister ikke mer...

Vanskelig! Hva drikker dere?

For det meste urte-te/frukt-te (ikke fristet med svart te uansett). Ellers drikker jeg vann eller bris. Brus en sjelden gang, stort sett bare i helgen.

Jeg er litt forvirret, for da jeg var innlagt pga overstimulering, fikk jeg beskjed om å drikke alt annet enn vann. Siden jeg hadde så mye vann i kroppen måtte jeg drikke saft eller juice, altså væske med tetthet, det var visst bedre for blodårene mine.
Nå er det 3 uker siden jeg ble skrevet ut, men har fremdeles en del vann igjen i buken. Har derfor holdt meg mest til saft, juice og brus, men har tatt sjansen på å drikke isvann de siste dagene, det er jo det som er best! Kaffe har jeg ikke klart siden jeg ble gravid:)

London Fruit and Herb sine teer er gode og fruktige. Ingen har koffein i seg, bare tørket frukt og urter :)

Vedlegg

• index.jpg
    index.jpg
    15,7 KB · Visninger: 20
Begynner ofte dagen med en kopp te siden det er kaldt om morgenen og jeg ikke har lyst på frokostmed det samme. Ellers går det mest i vann.

Du kan jo drikke litt koffein, så lenge det ikke blir for mye. Så du kan helt sikkert drikke et glass iste :)

Har ikke lyst på ett pinglete glass ;) Vil pælme ned en halvliter :)

Vann vann og litt mer vann :-P liker ikke saft, blir kvalm av brus og kaffi, drakk litt iste i dag og det var litt godt. Og jeg drikker ett glass sjokomelk om kvalmen kommer sterkt når jeg har glemt å spise, da roer den magen litt så jeg får i meg mat og får vekk kvalmen :-)

Tja... Vann.. Og av og til slår jeg til med et glass appelsinsaft eller caprisonne:)

Kaffikjerringen er slutta med kaffi:/
Ellers drikker eg minst ett glass melk og mange glass vann om dagen! Pepsi Max til helg:)

Drikker som oftest vann med isbiter, og Olden med mandarinsmak :P Fantastisk godt!

Vann smaker dessverre ikke godt lenger :( prøver å drikke litt, og får i meg en del hvis jeg koker det og drikker det varmt. Kroppen min er rar!!
Ellers smaker det godt med ingefærøl (selvfølgelig alkoholfri), solbærtoddy, tranebærjus, sitronsaft og cola mot kvalmen.

Drikker likt som før, men har selvfølgelig kuttet ned kaffen! Ellers går det mye i champagnesaft :) er veldig tørst altså :)

Liker ikke melk lenger! Synes den smaker mugg... :-\ og melk som egentlig er så godt! Blir mye vann med isbiter på meg :-)

Back
Topp