Hva drikker dere?

Thisisme88

Betatt av forumet
Jeg som er SÅ glad i vann (før jeg ble gravid) klarer så vidt drikke det nå. Kan jo ikke bare gå å drikke juice hele dagen. Hva kan man drikke?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har det kun vært vann med isbiter leeeeenge nå :-/ Men greier omsider å drikke litt juice igjen :-)

Her har det kun vært vann med isbiter leeeeenge nå :-/ Men greier omsider å drikke litt juice igjen :-)

Isbiter kan jeg jo prøve. Drikker melk med oboy til frokost da :) kanskje blande litt sukkerfri saft i vannet og isbiter i.

vann, vann og vann.... :P men drikker et glass appelsinjuice hver morgen :)

Sukkerfri saft? Evt vanne ut eplejuice? Så blir det ikke såå mye fruktsukker:)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Heldig du er som klarer drikke vann!! Jeg klarer det! Men syns ikke det er noe godt.

åå... jeg klarer meg ikke uten :P dakk lite vann før jeg ble gravid.. Nå er jeg avhengig av kaldt vann fra springen ;)

åå... jeg klarer meg ikke uten :P dakk lite vann før jeg ble gravid.. Nå er jeg avhengig av kaldt vann fra springen ;)
Sånn er det her også. Slet med å få i meg nok vann før, og ville helst bare drikke juice. Nå er det motsatt :-)

Vann for det meste. Fikk dilla på solo en stund, men det avtok heldigvis. Går mye i smoothie her :P

Excuse me, Damn that autocorrect!

eplejuice i svært små mengder av gangen. vann. lakris te.... nam!!

Har også trappet ned på vann.. føler det plutselig har fått en bismak :( Drikker det helst om natten. Det går for det meste i juice, melk og saft her. Brus i helgene.

Vann og melk! :) og iste! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drikker grønn te (et par kopper om dagen), vann med isbiter og sitronskiver og melk...

Går mye i nora sin husholdningssaft og vann:) men nå kom svigermor med eplesaft så må få teste den også:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Back
Topp