Hva drikker de av?

Her så drikker hun vann av en avent tuttekopp :) men hun vil ikke holde selv :eek:
Samme med flasken
Jeg prøver å prøver! Men nei, mamma skal holde koppen.

Tar gjerne imot tips til hvordan jeg kan få henne til å holde koppen selv.
Vet faktisk ikke.. her tar hun wow koppen med en gang, men bare den, og avent flasken, men den har hun ikke skjønt at hun må bikke på hodet med for at hun skal klare å drikke når det begynner å bli lite igjen.. det er jo tross alt mammas jobb å styre hellingen med flaskene :p
 
Vet faktisk ikke.. her tar hun wow koppen med en gang, men bare den, og avent flasken, men den har hun ikke skjønt at hun må bikke på hodet med for at hun skal klare å drikke når det begynner å bli lite igjen.. det er jo tross alt mammas jobb å styre hellingen med flaskene :p
Vi har en liten avent flaske, hun vil ikke holde den heller, eller noen flasker :p
 
Vi har en liten avent flaske, hun vil ikke holde den heller, eller noen flasker :p
ja, det er det vi også har. jeg gir den til henne, hun tar i mot og drikker, men skjønner ikke at det er samme prinsippet som med koppen, at hun på bikke hodet litt bakover eller helle på flasken :p
 
ja, det er det vi også har. jeg gir den til henne, hun tar i mot og drikker, men skjønner ikke at det er samme prinsippet som med koppen, at hun på bikke hodet litt bakover eller helle på flasken :p
Her så holder hun flaska i noen sek, så slipper hun den bare :eek: "mamma det er jo din jobb"
 
Han drikker av shotteglass eller vanlig glass. Har prøvd x antall tutekopp er og nå sist Wow koppen etter å ha lest her - de bare biter han på :/
 
ImageUploadedByBV Forum1456083932.621638.jpgKjøpte et sånt lite søtt glass på Søstrene Grene :D William drikker best av glass, men dette var i perfekt størrelse :)
 
Bare lurer? Holder de koppene selv eller generelt flaske?

Min nekter å holde flasken. For 2-3mnd siden var hun super gira på å holde flasken selv. Men nå, not so much :p
Samme med tuttekoppen. Vil ikke :eek:
 
Bare lurer? Holder de koppene selv eller generelt flaske?

Min nekter å holde flasken. For 2-3mnd siden var hun super gira på å holde flasken selv. Men nå, not so much :p
Samme med tuttekoppen. Vil ikke :eek:
Han holder selv, men må bare hjelpe å helle litt! Vil gjerne holde selv :) men det kan jo fort snu! Han holder flasken selv også når han får mme.
 
Han holder selv, men må bare hjelpe å helle litt! Vil gjerne holde selv :) men det kan jo fort snu! Han holder flasken selv også når han får mme.
Her så vil hun bare ha flaske i sengen. Haha lille bebisen <3 eller i bilstolen :p
 
Vi har akkurat gått over til å bruke wow-kopp. Kjempefornøyd med den. Lille får i seg masse drikke, og skjønte teknikken med å få ut vannet med en gang :)

Har brukt avent tutekopp og flasker tidligere, men nå får han i seg mye mer vann enn tidligere. Kan virkelig anbefale wow-koppen!
 
Her ble avant koppen med sugerør redningen. Den som står 12+ på. Der slurper han i seg vann som bare det! :)
 
Back
Topp