Hva drømmer dere om?

Jeg drømte to helt rare ting her om dagen... Drømte det samme dag, ene om natta, og andre på en "dupp" på dagen. :P

Første var bare teit. Jeg drømte at jeg var en eller annen mann, som skulle ha sex med en kvinne på et hotellrom, men så hadde jeg greid å tisse i sengen, og det var helt krise. (Altså.. wtf? :P )

Den andre var skikkelig creepy.
Jeg drømte at huset mitt var FULLT av spøkelser. Og ikke av den trivelige typen!
Jeg kunne ikke se dem med det blotte øyet, men jeg filmet på snap over stua/kjøkkenet. Der stod det en skikkelse ved kjøkkenbordet, og to ved sofaen. Rare var, den skikkelsen ved kjøkkenet ble liksom.. grå-svart, men hadde en blurry versjon av mitt ansikt. De to i sofaen lik, men med mellomste datteren sitt ansikt.
Også skulle jeg skrive en tekst og sende videoen, men jeg klarte ikke skrive noe om AT det var spøkelser og jeg var pissredd. Hver gang jeg skrev noe i tekstfeltet, så ble det forandret til noe annet, som ikke nødvendigvis gav mening.
Også ble det plutselig kjempevanskelig å fysisk forlate huset også. Det var så ekkelt, jeg var fanget av spøkelser, i et hus fullt av dem.

Dauer :laughing001 Mange av drømmene kan være underbevisstheten som kanskje forteller oss noe, mens andre ganger gir det overhodet ikke mening.

Jeg drømte i natt at en slange prøvde å bite meg, og det var det.

Altså, jeg sniker fra september og jeg ler så jeg griner!! Jeg vil også ha sånne spaca drømmer :hilarious: :hilarious:

Jeg fikk ikke særlig med drømmer forrige gang, men denne gang er det bare masse rare saker..

Jeg drømte natt til idag at jeg hadde fått kjøpt mange nye ladere for 200kr i en slik "bøtte" man kjøper strips i :laughing002 pleier vanligvis ikke huske drømmer så det var veldig merkelig:laughing002 kan være fordi jeg har tenkt at jeg må kjøpe en ny lader og ikke klarer og si nei til en god deal:laughing002

I natt drømte jeg at kompisen min var helt hysterisk og gråt og måtte gå til psykolog fordi han ble så stressa av julestria… prøvde å fortelle han at julestria var over men det hjalp ikke

Hm. Handlet om masse rart. Lite hyggelige saker egentlig.. Og mye stykkvis..
F.eks.. noen fant en halvdød (men ikke død!) parakitt i elva, og prøvde redde den.
Også.. silorommet i fjøset, spesielt ene hjørnet, var ekstremt hjemsøkt. Altså, man kunne FØLE det på kroppen når man gikk inn. Man følte seg veldig uønsket, og ble redd for å bli skadet.
Et eller annet med noe kjempecreepy demonunger. (Så ut som gammeldagse dukker i barnestørrelse, med rødlysende øyne)..
Også drømte jeg bare at mamma tok inn hestene.

Veldig bruddstykker, og ingen konkret sammenheng.

Har alltid drømt mye, og veldig realistisk. Ofte er jeg litt forvirra når jeg våkner :smiley-ashamed004 Etter forrige svangerskap (når baby var liten) gikk jeg en del i søvne også, blant annet jeg løp i gangen fordi jeg drømte hun datt ned trappa og var helt hysterisk.

Men nå i dette svangerskapet er det helt krise, haha! Drømmer alt fra at jeg er kidnappa i en bunker, til at jeg har hjernesvulst og skal opereres av en rørlegger, til at samboeren min er utro og mye mer :smiley-ashamed004 sjeldent hyggelige drømmer med andre ord, og våkner totalt utslitt hver morgen:smiley-ashamed004

Det er faktisk utrolig slitsomt, våkner ofte redd eller sint, at jeg gråter i søvne, kaver rundt meg, skriker ol. Helt jævlig faktisk :rolleyes:

Finnes det noe medisiner eller lignende, som vi gravide kan ta, som sikrer en dypere søvn? :smiley-ashamed004 Forsøker å unngå å lese nyheter og se på ting på tv som kan gjøre vondt verre:smiley-ashamed004

Har alltid drømt mye, og veldig realistisk. Ofte er jeg litt forvirra når jeg våkner :smiley-ashamed004 Etter forrige svangerskap (når baby var liten) gikk jeg en del i søvne også, blant annet jeg løp i gangen fordi jeg drømte hun datt ned trappa og var helt hysterisk.

Men nå i dette svangerskapet er det helt krise, haha! Drømmer alt fra at jeg er kidnappa i en bunker, til at jeg har hjernesvulst og skal opereres av en rørlegger, til at samboeren min er utro og mye mer :smiley-ashamed004 sjeldent hyggelige drømmer med andre ord, og våkner totalt utslitt hver morgen:smiley-ashamed004

Det er faktisk utrolig slitsomt, våkner ofte redd eller sint, at jeg gråter i søvne, kaver rundt meg, skriker ol. Helt jævlig faktisk :rolleyes:

Finnes det noe medisiner eller lignende, som vi gravide kan ta, som sikrer en dypere søvn? :smiley-ashamed004 Forsøker å unngå å lese nyheter og se på ting på tv som kan gjøre vondt verre:smiley-ashamed004
Fantastisk når man har sånne drittdrømmer.
Jeg drømte at det var noen som var på vei hjem til meg for å forgripe seg på ungene mine. Så, jeg moste hele fyren til det ugjenkjennelige med et balltre. :oops:
Skikkelig ekstrem-drøm.

I halvsøvne, drømte jeg at det var en gjeng med aggressive gauper utenfor. De sloss og var ganske rabiate, og spiste på et eller annet; var blod i snøen og alt. Også satt det en.. ja. Gorilla utenfor vinduet i stua.

Plutselig tok han seg INN gjennom vinduet. Jeg dro med meg ungene og låste oss inne på badet, og ringte nødnummeret, men de trodde det var bare tulleringing (naturlig nok; det er en gorilla i huset mitt?!?).
Så ble veldig rådvill.

Drømte jeg og en ukjent gjeng var i en silo med eggerøre! Det viste seg denne siloen var inne i et forhekset hus, og i naborommet bodde det onde ånder som skulle dra oss ned i eggerøren. Jeg kom meg akkurat ut før det sank til bunnen, og en stor STOOOOR mann kom etter meg, jeg gjemte meg bak døren som sto inn til et hjørne. Ånden skrek den skulle skvise meg!!! Jeg svarte: altså.... jeg er ikkje like feit så deg, så det klarer du ikke! Så tok jeg spenntak og sparket han og døren vekk, og skrekk: SÅNN BEHANDLER MAN IKKE GRAVIDE KVINNER!!!!

Hadde en veldig kaotisk drøm i natt. Jeg var på besøk på campus til universitetet jeg gikk på. Jeg skulle treffe to venner, som jeg kjenner fra vgs og som aldri var på det universitetet. Fant dem aldri…

Jeg traff på dirigenten i et kor jeg gikk i da jeg var liten, som hadde startet nytt kor og jeg ble med i det nye koret.

Så gikk jeg til legen min, som sa han hadde lært seg kiropraktorteknikk og skulle knekke meg opp. Det skulle han gjøre stående, og det ble som en rar dans som ikke knakk noe sted. Legen var strålende fornøyd da :p
Så kom det en gjeng med holligans som skulle ta legen fordi han heia på feil fotballag. Jeg måtte finne et hemmelig rom på kontoret hans, der jeg faktisk måtte grave i jord for å finne noen gamle billetter til fotballkamper et 3.divisjonslag hadde spilt på 90-tallet for å redde ham. Det gav ingen mening, og det gav ikke noe mening i drømmen heller :happy3

Både jeg og søster er gravide. For noen netter siden drømte jeg at hun fødte verdens nyyydelig baby, mens jeg fødte en krevende unge på ca. 10 år som jeg faktisk kjenner fra før og skulle ønske jeg ikke var mamma til, ehe. Mye rart man skal drømme...

Drar frem denne igjen :)
Jeg har drømt så utrolig mye de siste dagene. Alt fra at jeg er fengselsvokter og en seriemorder prøver å lure meg så han kan flykte, til at jeg er for sen til jobben.

I natt drømte jeg at jeg var på svangerskapskontroll hos legen og alt var så rart og jeg hadde så lite kontroll. Lyset var av på kontoret, jeg gikk til feil rom og klarte ikke å si noen av tingene jeg ville ta opp. Jeg hadde og gått opp 20 kg fra forrige svangerskapskontroll, og ikke visste det før jeg så ned på vekta. Veldig frustrerende drøm!
Merker at jeg drømmer mye om å ikke ha kontroll og at jeg er uforberedt til ting. Kanskje et tegn på at jeg burde begynne å neste litt mer :p

Back
Topp