Hva drømmer dere om?

Julibolla

Flørter med forumet
I natt drømte jeg at jeg hadde plutselig hjemmefødsel. Fødte en baby med veeldig stort hode, og Harry Potter-briller :knegg:

Dette er første gangen jeg drømte om baby/fødsel/graviditet. Har hatt masse drømmer i ukene før, men ikke om svangerskapet. Er 9+2.

Hva drømmer dere? :)
 
Jeg husker aldri drømmene mine til vanlig, men som gravid har jeg virkelig absurde og virkelighetsnære drømmer! I natt drømte jeg at vi solgte huset vårt (som vi nettopp er ferdig med å pusse opp etter 4 års strev) på ren impuls, og til et skikkelig skambud - rettere sagt 10 tusen kroner... Jeg var høygravid, og vi måtte flytte ut av huset samme dag som vi solgte. Det var fullt kaos med stressflytting med stoooor mage og 3 små, og jeg kastet ting ut av huset i full desperasjon - for alt som ikke var ute av huset til klokken 15, det skulle følge med huset... Ikke hadde vi noe sted å flytte til heller, og jeg var helt fortvilet. Oppå det hele gikk vannet og fødselen startet. Da ble jeg kjempestressa og forferdet, for jeg måtte velge om jeg skulle dra å føde eller om jeg skulle bruke tiden til å pakke med klær, utstyr og leker til barna.... Var helt svett og klam da jeg våknet!:hilarious:
 
Jeg drømte at noen fant pinsetten min.
 
Haha, herlig! :laughing001 Jeg må flire litt.. :laughing002

I natt drømte jeg at det var en hemmelig dør i kjelleren, som ledet til et gigantisk rom, med lysekrone og en rund bar i midten. Det var kjempehøyt under taket, på veggene hang svære malerier. Rommet var innredet med gamle, brune skinnmøbler. Jeg ble så overrasket og glad, for der kunne jeg jo ha kontoret mitt nå som det forrige blir til barnerom. :)

Ble faktisk litt skuffet da jeg våknet.
 
I natt har jeg vært på togtur og sittet på buss:cool05 aner ikke hvor jeg skulle.

Pleier ikke huske drømmer så ofte, men siden jeg ble gravid har jeg drømt og husket mange av de.

Drømmer ofte mye om jobb og blander det inn i hverdagen min, om mannen som enten vil drepe meg eller doner bort sæd til eksen.:wideyed:
 
I natt var jeg i trøbbel. Ekstrem konspirasjon bl.a.
Jeg ringte 911 (som var det nye nødnummeret) fordi en venn var blitt kidnappet. De tok liksom ikke telefonen, bare reklame, så jeg begynte prate med noen andre, som var ekkel mot meg.
Politiet tok telefonen etter type 13 minutter, midt i en samtale med denne ekle personen som snakket om å "frame" meg for hans mord, før han hoppet ned fra en bygning. Selvsagt, det politiet hørte, kunne tolkes på en helt annen måte, og de begynte jo da etterforskning på det, og ville ikke prate med meg engang. Fikk aldri nevnt om den kidnappede vennen min, eller fortalt min historie...

Og, masse konspirasjon og frykt senere, så endte det opp med at han som "tok livet av seg" ikke var død likevel, og jeg og min gjeng måtte sloss med ham og noe tigre for å overleve.
Vi vant tilslutt.
 
Veldig mye rart. Alt fra at mannen forteller at han har vært utro, men at han ikke fikk den opp og da synes jeg det var greit (?:hilarious: ),til at jeg blir kidnappet, til jeg flyr rundt med en baby i bæremeis uten å skjønne om det er min eller om det er noen andre sin. Slitsomme drømmer:bag:
 
I går natt, så drømte jeg at jeg fikk kjøpt meg en veldig grov fotfil. Eller, mer en fotrasp.
Og det var det.
 
I natt drømte jeg at jeg skulle tatovere hele beinet, men da jeg kom frem til tatovøren, så kom jeg på at man ikke kan ta tatovering når man er gravid, så fikk bare på stencil, så jeg kunne de hvordan den så ut, og det var en skikkelig stygg tatovering, men av en eller annen grunn elsket jeg den
 
I natt...

Vel, først må det nevnes; av og til når jeg drømmer, så er jeg av og til på "en annen save-slot", om noen har spilt før, og skjønner hva jeg mener. Jeg er kanskje meg, men jeg er ikke den samme meg'en som har gubbe og barn :hilarious:

I natt var jeg altså ikke meg-meg.
Jeg drømte at jeg (som visstnok var singel?) var nesten på vei til å stå i med en (ikke singel) fyr på et offentlig toalett; men angret i siste liten, dyttet han ut av toalettet, og sa han fikk løpe til kjerringa istedenfor.

... Også låste jeg igjen, og satte meg på do, men døra funka ikke skikkelig?? Også kom det inn masse folk, blant annet et kamera og journalist fra NRK Troms (??? Jeg bor i Nordland egentlig), og lagde en reportasje på et eller annet. På do. Hvor jeg satt på doen.
 
Drømte at jeg fylte bensin på en moped. Bensina var ganske klumpete, men i gjengjeld betalte jeg bare 5kr literen. Kupp!

(PS.. har ikke kjørt moped siden jeg var 16 :knegg: )
 
I natt drømte jeg om at jeg hadde fått en medisin, etter å ha tatt den i noen dager så fant jeg ut at venninna mi tok samme medisin. Venninna mi fortalte meg at jeg tok medisinen på feil måte, da den bare skulle smøres på tunga og ikke svelges hele. Jeg var uenig, da jeg hadde tatt denne medisinen før, men dro til legen for sikkerts skyld. Å jo da, de hadde forandret på medisinen, så de skulle ikke svelges lenger og legen sa at mest sannsynlig har fosteret fått store skader pga dette… Måtte ta abort… Våknet av at jeg gråt.. Drømmer så mye rart og skummelt for tiden!! :dead:
 
I natt drømte jeg om at jeg hadde fått en medisin, etter å ha tatt den i noen dager så fant jeg ut at venninna mi tok samme medisin. Venninna mi fortalte meg at jeg tok medisinen på feil måte, da den bare skulle smøres på tunga og ikke svelges hele. Jeg var uenig, da jeg hadde tatt denne medisinen før, men dro til legen for sikkerts skyld. Å jo da, de hadde forandret på medisinen, så de skulle ikke svelges lenger og legen sa at mest sannsynlig har fosteret fått store skader pga dette… Måtte ta abort… Våknet av at jeg gråt.. Drømmer så mye rart og skummelt for tiden!! :dead:
Haha.. Men også huff!! :Heartpink Det føles så ekte idet man våkner.. har hatt et par slike drømmer som virkelig «satt i» hele dagen hos meg. Godt det bare er drømmer:p
 
Føler jeg drømmer noe nytt hver natt.. drømte i natt at jeg fødte, men jeg var bare i uke 14 (som jeg er). Babyen kom ut i full størrelse og alt var heldigvis bra med lille. Utfordringen var at vi ikke hadde kjøpt inn noen ting og var absolutt ikke klare og jeg måtte ringe jobb og si fra at jeg ble permisjon mye tidligere enn planlagt
 
Back
Topp