Hva dere gleder dere til i svangerskapet?

Jeg gleder meg til å kjenne spark, til den voksende babymagen, til UL også gleder jeg meg til å vite om det blir jente eller gutt :)
 
Gleder meg veldig til å fortelle svigers. Har ingen barnebarn fra før,og skal ha felles bursdagfest i sommer. (De blir 70 og 80) Hvis alt går bra på ultralyd før sommeren skal vi anonsere det på festen og si at de skal få en gave men er litt lang leveringstid he he. Gleder meg til å shoppe babyklær og..og bygge rede. :smiley-bounce013
 
Gleder meg veldig til vi skal fortelle besteforeldrene. Vi har bestilt en storebror t-skjorte med bilde av en nissebaby på. :)
Også gleder jeg meg til å kjenne bevegelse, og til å finne ut kjønn, og ikke minst til å snuse inn den deilige babylukta i desember! :):):)
 
Gleder meg til stor mage og spark. Og til ordinær ul. Og til disse blødningene tar helt slutt, slik at jeg kan slappe av...
 
Jeg gleder meg til å høre hjertelyd og UL så jeg vet at alt er i orden og kan senke skuldrene. Gleder meg også til å finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei, passere 12 uker, kjenne spark og få mage. Og ikke minst fortelle besteforeldene om barnebarnet.
 
Back
Topp