Hva dere gleder dere til i svangerskapet?

Krysén

Forelsket i forumet
Jeg gleder meg veldig til jeg nærmer meg tolv uker og kan offentligjøre at jeg er gravid :D og ikke minst til ultralydene jeg har tenkt å ta (bare håper alt er bra). Også blir det vel å kjenne liv.. Å det er så mye spennende i vente!

Så først nå gleder jeg meg jo til den tidlige ultralyden jeg skal ta :)

Hva med dere?
 
Akkurat nå er jeg bare redd for at gubben ikke ønsker dette barnet... når jeg finner ut det, så skal jeg glede meg til å kjenne liv... så til å finne ut om alt er bra :) Såååå til fødselen så jeg får se hvilket kjønn det er :D
 
Til å få mage og kjenne spark. Foreløpig gruer jeg meg bare til ul, men om alt er bra blir det nok en fin opplevelse :)
 
Gleder meg til ul på fredag og ikke minst å få mage <3
 
Gleder meg til 12. uke, så jeg kan rope det ut til verden! Gleder meg til å få mage, og ikke minst til å få se lilleloppa for første gang!
 
Først tidlig ul! Deretter voksende mage, navnediskusjoner, de første sparkene, strikkeprosjekter, ordinær ul, senere 3d ul (gjorde det med første, fantastisk opplevelse)
 
Til de 12 magiske ukene er passert, ultralyd, til vi kan offentliggjøre det og til å shoppe.
 
Gleder meg til 12 uker er passert, UL, kjenne sparkene og få magen :)
Og ikke minst til fødselen, å få ditt lille barne på magen første gang er helt fantastisk :)
 
Gleder meg til å slippe å holde inn magen...:) Så gleder meg meg til å kjenne liv og spark, og til redebyggingen, alt fra shopping, strikking, ta frem utstyret etter storesøster, gå gjennom klær, innrede barnerommet o.s.v.
 
Gleder meg til så masse :)
Til de første 12 ukene er passert, til å fortelle det til barna og alle de andre i familien, å kjenne liv, få mage, UL, shoppe babyutstyr.
 
Jeg gleder meg til uke 12 er overstått, vite hva kjønnet er og ikke aller minst til å holde nurket i armene mine.
 
Akkurat nå er jeg bare redd for at gubben ikke ønsker dette barnet... når jeg finner ut det, så skal jeg glede meg til å kjenne liv... så til å finne ut om alt er bra :) Såååå til fødselen så jeg får se hvilket kjønn det er :D

Sniker fra november 2013.

Uff da, vet du ikke om "gubben" vil at du beholder barnet? Har du fortalt o,åm det enda, og har dere funnet ut noe?
 
Akkurat nå gleder jeg meg sånn til uke 12. Det å offentliggjøre det :D Samtidig også til første UL! :)
 
Lage barnerom, voksende mage, spark osv.. Alt blir en fryd :)
 
Den ordinære ultralyden så jeg kan slappe ordentlig av..hehe..og 3d viss vi bestemmer oss for det:)
Og shoppe gravidklær faktisk (av alle ting) :)
 
Først gleder jeg meg til tidlig ul :) Så er det å komme til ca ule 12 så jeg kan fortelle det til alle, høre hjertelyden, oul, handle babytøy og utstyr, kjenne bevegelse :D Er mitt første svangerskap så alt er nytt og spennende :D
 
Som de fleste her har skrevet: til de første 12 ukene er passert..tør nesten ikke glede meg skikkelig før da. Og til å kunne fortelle foreldrene mine at de skal bli besteforeldre for første gang og min søster at hun skal bli tante:) til å kunne gå inn på barne avdelingen å kjøpe babyklær, til å kunne kjenne mannen min stryke over kulen på magen, til å kunne se den lille på ultralyd :love017 :love017 Bare de første tolv uken kunne flydd avsted!!
 
først og fremt til 12 ukene er passert.. så håper jeg at jeg får gå ett smertefritt og fullgått svangerskap :) sist fødte jeg 2 mnd for tidlig pga morkakeløsning.. noe jeg ikke vil igjen !
 
Back
Topp