Hva blir du å savne mest som gravid?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Tenker av aktiviteter og mat som er uaktuelt for gravide å spise :)

Jeg pleier bli litt furt om vi drar på fornøyelsesparker mens jeg er gravid - for jeg elsker karuseller :hilarious:

Utenom det, så liker jeg jo spekemat - og det kan jeg jo ikke ha -_- Sist jeg var gravid, så glemte jeg meg; min datter spurte om jeg ville ha sånn spekepølse! "Åh, ja!" *Tar en bit.. spytter fort ut* "åh.. nei, forresten, det kan jeg ikke ha".
Var da jeg måtte fortelle jeg var gravid :bag::laughing002

Hahaha :hilarious:
Nei, altså, det er jo karuseller da, berg- og dalbaner :shy: og mer kaffe :shy:

Brie og salami.
Og løping etter uke 18ish for da får jeg vondt om jeg løper.

(mer) Kaffe og salami :smiley-ashamed004
Brie og salami.
Og løping etter uke 18ish for da får jeg vondt om jeg løper.
Tipser om denne
shopping.webp

Den er kokt og gravid-safe.

Den er ikke like salt, og litt "mykere" konsistens, men jeg liker den egentlig veldig godt :)

(Vet det ikke er 100% det samme, men i tilfelle dere ikke visste om den, så er den et fint alternativ)

Tipser om denne
Vis vedlegget 464064

Den er kokt og gravid-safe.

Den er ikke like salt, og litt "mykere" konsistens, men jeg liker den egentlig veldig godt :)

(Vet det ikke er 100% det samme, men i tilfelle dere ikke visste om den, så er den et fint alternativ)
Den er OK som en erstatning, men ikke helt det samme som ordentlig salami :smiley-ashamed004 Men bedre enn ingen salami selvfølgelig :laughing002

Den er OK som en erstatning, men ikke helt det samme som ordentlig salami :smiley-ashamed004 Men bedre enn ingen salami selvfølgelig :laughing002
Nei, det er klart. Men likevel bedre enn ingenting :bag: finnes ikke så mye erstatninger på andre ting. Brie, spekeskinke.. finnes koffeinfri kaffe, men det er ikke nødvendig like godt, også er det jo gjerne koffeinet man vil ha :p

Nei, det er klart. Men likevel bedre enn ingenting :bag: finnes ikke så mye erstatninger på andre ting. Brie, spekeskinke.. finnes koffeinfri kaffe, men det er ikke nødvendig like godt, også er det jo gjerne koffeinet man vil ha :p
Veldig sant! Jeg har kjøpt inn litt andre oster enn bare Norvegia, men som det går ann å spise. Som ridderost og østavind :)

Veldig sant! Jeg har kjøpt inn litt andre oster enn bare Norvegia, men som det går ann å spise. Som ridderost og østavind :)
Ridderost.. nesten glemt, det er godt!

Spekemat! Savner allerede…

Og så mye kaffe og te jeg kan tenke meg. Og lakris. Og ingefær. Blåmuggost.

Jeg liker egentlig veldig mye mat som jeg ikke lenger kan spise :smiley-ashamed004

Spekemat! Savner allerede…

Og så mye kaffe og te jeg kan tenke meg. Og lakris. Og ingefær. Blåmuggost.

Jeg liker egentlig veldig mye mat som jeg ikke lenger kan spise :smiley-ashamed004
Liiitt lakris og liiiitt ingefær går jo bra, men her også er det jo mengdene. Men holder kanskje til å stilne et evt sug ?

Det er vel også typisk hvor ekstremt fysen man blir på forbudt mat, i det øyeblikket du ikke KAN spise det mer :p

Liiitt lakris og liiiitt ingefær går jo bra, men her også er det jo mengdene. Men holder kanskje til å stilne et evt sug ?

Det er vel også typisk hvor ekstremt fysen man blir på forbudt mat, i det øyeblikket du ikke KAN spise det mer :p
Ja, jeg har vært litt frem og tilbake på ingefær. Jeg mener, jeg skjønner jo at jeg ikke skal ta shots- men hvordan er det krydder i mat? Jeg liker indisk :smiley-ashamed004

Ja, jeg har vært litt frem og tilbake på ingefær. Jeg mener, jeg skjønner jo at jeg ikke skal ta shots- men hvordan er det krydder i mat? Jeg liker indisk :smiley-ashamed004
Trodde det var bra å spise litt ingefær? Bare ikke liksom veldig konsentrert slik som ingefærshots?

Back
Topp