Hva bidrar partner med i hjemmet?

Min mann er så opptatt av duppeditter, så han har kjøpt både robotstøvsuger og dyson, og det er en drøm å støvsuge for han:hilarious:. Vi deler på middagen og den øvrige husvasken, men jeg vasker stort sett klærne. Føler vi bidrar like mye, og det er veldig fint :happy:

Er den dyson-støvsugeren bra? De er så dyre, men har lyst på noe annet enn den klumpen av en støvsuger vi har (som forøvrig er helt rå på hundehår da). :p
 
Alt jeg ber om! :) Han tar også initiativ selv både til å vaske klær, sette på oppvasken, brette klær og lage middag. Har funnet en effektiv kar. :joyful::Heartpink Men han tar alt av heavy lifting og når det kommer til å fikse ting. Jeg handler litt oftere og vasker i heimen.
 
Er den dyson-støvsugeren bra? De er så dyre, men har lyst på noe annet enn den klumpen av en støvsuger vi har (som forøvrig er helt rå på hundehår da). :p
Vi er veldig fornøyde. Vi har en leil på 86 kvm, så den tar ikke hele den før den må lade. Men vi støvsuger heller jevnlig i stedet for å ta hele leil en dag. Så det kommer jo litt an på om det er noe som passer deres rutiner :happy: kan dessverre ikke si noe om hvordan den tar hundehår..
 
Vi er veldig fornøyde. Vi har en leil på 86 kvm, så den tar ikke hele den før den må lade. Men vi støvsuger heller jevnlig i stedet for å ta hele leil en dag. Så det kommer jo litt an på om det er noe som passer deres rutiner :happy: kan dessverre ikke si noe om hvordan den tar hundehår..

Okei, tenkte hovedsakelig for å ta et og et rom etter behov, nettopp for å slippe å støvsuge nesten 200 kvm av gangen slik vi gjør det nå. :) Skal sjekke den ut hvertfall :)
 
For det meste deler vi på alt:happy: men har noen ting som vi har fordelt. Feks har jeg alt av klær, mens han er støvsuge og oppvaskemaskin sjef;) jeg har nok alltid litt mer, men er relativt fornøyd med foredlingen og syns det funker fint.. Det mest irriterende er at han ikke har sertifikat, så all kjøring faller på meg.
 
Vi deler på alt, men middagslaging og handlelister er stort sett min jobb. Han handler gjerne for meg, men bør da ha med seg liste:p Han er nok også flinkere på å brette tøy (det HATER jeg:wtf:), og vi vasker stort sett like mye klær.
På vinteren med perioder med mye nedbør, er det jeg som gjør det meste innendørs, da han har mer enn nok med å brøyte/strø for at det skal være trygt for oss andre å gå/komme ut med bilen❤️
Vi har funnet vår rytme etter 15 år sammen, og det er egentlig deilig:)
 
Vi deler på alt, men middagslaging og handlelister er stort sett min jobb. Han handler gjerne for meg, men bør da ha med seg liste:p Han er nok også flinkere på å brette tøy (det HATER jeg:wtf:), og vi vasker stort sett like mye klær.
På vinteren med perioder med mye nedbør, er det jeg som gjør det meste innendørs, da han har mer enn nok med å brøyte/strø for at det skal være trygt for oss andre å gå/komme ut med bilen❤️
Vi har funnet vår rytme etter 15 år sammen, og det er egentlig deilig:)

Syns det høres fint ut ❤️
 
Høres ut som en helt vanlig mann som prøver så godt han kan :joyful: også er han flink til å ta vare på familien :) mannen her også laget mat innimellom, og ja ser ut som en krigssone når han er ferdig, så jeg går å tørker opp etter han:hilarious: men maten hans er sabla god når han først lager den da:) det skal han ha! :shy:
Haha, sånn har vi det også. Krigssti etter matlaginga!
 
Her i huset ordner han ting ute, som å måke snø, klippe gress, reparere bil/atv/hva enn som må fikses. Han lager frokost hver dag i helgene og ferier. Han lager fiskeboller eller kjøttkaker av og til, eller hjelper med mat når jeg ber om det. Han gjør ting som å henge opp hengekøye om jeg ber om det, henge opp løpestreng til hunden. Han handlet oftest. Og for å ikke glemme, så pusser han nå opp soverommene og bygger hagestue/drivhus til meg.

men viktigst av alt: når vi er på campingtur tømmer han doen, eller når hunden har diaré/oppkast, så fikser han det.

Han er faktisk ganske fantastisk!
(Men han roter endel da!)


Jeg lager mat, baker, rydder, tømmer oppvaskmaskin, vasker hus og klær, planlegger mat og innkjøp. Går tur med hund/pusser tenner/børster/ gir mat osv. Jobber i Hagen. Planlegger hva som må gjøres, lager system, finner på aktiviteter. Men viktigst av alt så bygger jeg faktisk en baby!

Jeg er også ganske fantastisk!
 
Back
Topp