Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IsThaBeth skrev:
pitr, wysiwyghissigproppen skrev:
enlighthen me please!
PARENTS IN THE ROOM(haha, den har jeg ofte bruk for)
What you see is what you get
IsThaBeth skrev:
"oh my, I sure do miss Tom!". "why? He was a lazy son of a biiiiatch and a looser! You know what I say?: good freaking riddance!"MalinDalin skrev:
Geri zekale
IsThaBeth skrev:
MalinDalin skrev:
IsThaBeth skrev:
"oh my, I sure do miss Tom!". "why? He was a lazy son of a biiiiatch and a looser! You know what I say?: good freaking riddance!"MalinDalin skrev:
Geri zekale
I know that you are, but what am I :p.
Du er en liten søtnos du.
MalinDalin skrev:
IsThaBeth skrev:
MalinDalin skrev:
IsThaBeth skrev:
Geri zekale
Awwwwe, takk! Trengte den! Føler meg hverken liten eller søt her jeg sitter å vræker i meg Potetgull og ser på annie! Haha! Baker foresten ekstra cupcakes til deg og mini om dere kommer ubedt 2. August haha! Man kan jo alltids håpe vettu!!
IsThaBeth skrev:
MalinDalin skrev:
IsThaBeth skrev:
MalinDalin skrev:
IsThaBeth skrev:
Geri zekale
Awwwwe, takk! Trengte den! Føler meg hverken liten eller søt her jeg sitter å vræker i meg Potetgull og ser på annie! Haha! Baker foresten ekstra cupcakes til deg og mini om dere kommer ubedt 2. August haha! Man kan jo alltids håpe vettu!!
Tenk om vi plutselig står i døra? Med mine tyrkiske gloser, lover jeg deg, jeg kommer til å skremme svigermor di for evig tid . Så, da blir du kvitt henne. Fint du baker noen ekstra cupcakes, for hvis jeg skulle tørre å sette meg på et fly, kom jeg til å trenge litt sukker og trøst etterpå.